| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 14 Nisan 2026 18:29 Güncellenme tarihi: 14 Nisan 2026 18:31

Şenol Güneş, Burak Yılmaz'ın istifasını yorumladı: "Bazen iyi ki bu ligde yokum diyorum"

Deneyimli teknik direktör Şenol Güneş, Bolu’da düzenlenen spor çalıştayında Türk futbolunun mevcut durumu ve geleceğine dair çarpıcı değerlendirmelerde bulundu.

Türk futbolunun efsane isimlerinden Şenol Güneş, Bolu Valiliği tarafından düzenlenen "Doğanın Kalbi Bolu'da" başlıklı spor turizmi çalıştayına katıldı. Etkinlikte basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Güneş, yeniden sahalara dönüp dönmeyeceği ve Süper Lig’deki güncel tartışmalar hakkında önemli mesajlar verdi.

"Çalıştığım Ortamın Sağlıklı Olmasını Sorguluyorum"

Yeniden teknik direktörlüğe dönme ihtimaliyle ilgili gelen soruları yanıtlayan tecrübeli hoca, seçici davrandığının altını çizdi. Güneş, sahalara dönüş süreciyle ilgili şu ifadeleri kullandı:

"Birçok parametre koyuyorum, çalışmasak da olur diye düşünüyorum. Sonrasında ise çalıştığım ortamın ne kadar sağlıklı olacağını sorgulamaya başladım."

Yapay Zeka ve Burak Yılmaz Göndermesi

Futbol dünyasındaki gelişmeleri yakından takip ettiğini belirten Şenol Güneş, esprili bir dille yapay zeka ile olan diyaloğunu paylaştı. Takım çalıştırma konusundaki zorluklara değinen Güneş, "Yapay zekâya sordum; o da Türkiye koşullarındaki takımlarda çalışmamın zor olduğunu söyledi" dedi.

Hakem Eleştirileri ve Ligin Durumu

Gaziantep FK'daki görevinden istifa eden eski öğrencisi Burak Yılmaz'ın açıklamalarına da değinen deneyimli teknik adam, hakem yönetimleri üzerinden ligin genel yapısını eleştirdi. Güneş, konuya ilişkin şunları kaydetti:

"Dün Burak Yılmaz istifa etti. Biraz sert konuştu ama haklıydı. Maalesef hakemlerimizden herkes şikâyetçi. Bazen diyorum ki, bu ligde iyi ki yokum."

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

R
Rıdvan Dizdar
2 ay önce

Acaba için geçeni mi dedi Şenol.Süperligden Çağıran olsa koşarak gidecek de,telefonu çalmıyor.

K
Kürşad
2 ay önce

Ne tesadüf bizde

K
Kürşad
2 ay önce

Evet iyiki yoksun ama sen burakmın yarısı kadar cesur değildin hep kendi menfaatini düşündün aynı burakmın ded

M
Murat
2 ay önce

Aynı fikirdeyim iyiki yoksun da konuya ğelince sen hep kendi menfaatini düşündün burak ğibi kılıç çektin mi hiç sadece milli takımdan istediğin paranı alamadın icra etmeye kalktın takımı sen işte burak ın anlattığı tipsin şike ile kupamız alındı sen hocanın ağzını açmadın ğittin bjk ye ilk şampiyonluğum dedin utanmaz şimdi konuşma iyikide yoksun olmada zaten

ÖZŞİMŞŞİR
2 ay önce

SAYIN GÜNEŞ SENELERDİR BU REZALETİ YAŞIYORUZ,YERLİ HAKEMLERLE OLMUYOR,YABANCI HAKEM VE YABANCI VAR BU LİGİN GELECEĞİ İÇİN GEREKLİ,EN AZ ÜÇ SENE UYGULAYALIM VE YENİ JENERASYON YETİŞTİRELİM DESEYDİ ÇÖZÜM YOLU GÖSTERMİŞ OLMAZMIY DI?