| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 23 Eylül 2017 20:36

Quaresma'nın Mehmet Ekici'ye tekmesi, Trabzonspor'a yaradı

Fenerbahçe-Beşiktaş derbisinde 2 dakika arayla 2 kez sarı kart gören Quaresma, haftaya Trabzonspor maçında yer alamayacak.

Fenerbahçe-Beşiktaş derbisinde Ricardo Quaresma, 2 dakikada içinde 2 kez sarı kart görerek oyundan atıldı. 


Beşiktaş'ın Portekizli yıldızı Ricardo Quaresma, Kadıköy'de Fenerbahçe ile oynanan derbi mücadelesinde kırmızı kart gördü. Quaresma, 41. dakikada Valbuena ile girdiği ikili mücadelede sarı kart gördü. Yaşanan pozisyondan iki dakika sonra 43. dakikada Mehmet Ekici’ye yaptığı hareket sonunda hakem Ali Palabıyık tekrar sarı kartına başvurdu ve kırmızı kartla Quresma’yı oyun dışı bıraktı.

Oyun dışı kalması nedeniyle taraftardan büyük tepki çeken Quaresma, gelecek hafta Trabzonspor ile oynanacak karşılaşmada cezalı duruma düştüğü için forma giyemeyecek. Sert hareketleriyle bilinen oyuncunun girdiği pozisyonlar tartışma yaratıyordu. 







 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!