| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 10 Ocak 2018 11:47

Özdilek: Trabzonspor son dönemlerde...

Mehmet Özdilek gelecek hafta oynanacak maç hakkında konuştu

Trabzonspor'un gelecek hafta Türkiye Kupası'nda karşılaşacağı Konyaspor'da teknik direktör Mehmet Özdilek maçla ilgili konuştu.

7 gün sonra kupada Trabzonspor ile karşılaşacaklarına işaret eden Mehmet Özdilek, "Mevcut kadromuzla rövanş maçına çıkacağız. Takımıma güveniyorum, takım birliğini sahaya yansıtarak oynayan bir Konyaspor var. Bu anlayıştan ödün vermeyeceğiz. Gelecek oyuncular da ofansif anlamda bize katkı sağlayacak. Trabzonspor son dönemlerde gücünü ortaya koyan bir takım. Kolay bir maç olmayacak, ümit ederim ki en azından kupada yolumuza devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
 

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

N
numan
8 yıl önce

bu çakma fatih tıpkı hocası akut gibi algı operasyonu yapıyor.