| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 13 Mart 2017 19:15

Ömer: Trabzonspor'u kutlamak lazım

Akhisar'da Ömer Bayram açıklama yaptı

Akhisar Belediyespor Trabzonspor maçı öncesinde ev sahibi ekipte forma giyen Ömer Bayram değerlendirmelerde bulundu.

Kazanmak istediklerini söyleyen Ömer şöyle konuştu;

İçeride puan kaybetmememiz lazım. Bizim için alt sıralardan çıkış adına fırsat. İnşallah kazanırız. Trabzonspor'u da tebrik etmek gerek çok iyi çıkış yakaladılar.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!