Akhisar Belediyespor Trabzonspor maçı öncesinde ev sahibi ekipte forma giyen Ömer Bayram değerlendirmelerde bulundu.
Kazanmak istediklerini söyleyen Ömer şöyle konuştu;
İçeride puan kaybetmememiz lazım. Bizim için alt sıralardan çıkış adına fırsat. İnşallah kazanırız. Trabzonspor'u da tebrik etmek gerek çok iyi çıkış yakaladılar.
Spor
Yayın tarihi:
13 Mart 2017
19:15
Ömer: Trabzonspor'u kutlamak lazım
Akhisar'da Ömer Bayram açıklama yaptı