| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 06 Mart 2017 11:57

Nereden nereye! Trabzonspor yıldız adayı almıştı, şimdi ise...

Şimdilerde forma şansı bulamayan sıradan bir oyuncuya dönüştü

Trabzonspor'un 2013-14 sezonunda Galatasaray'ın elinden kaparak 1 Milyon 750 bin Euro'ya kadrosuna kattığı İshak Doğan kayıplara karıştı.

Bir dönem milli takıma kadar yükselerek 5 kez Ay yıldızlı formayı giyen İshak, Trabzonspor'da 2014-15 sezonundan önce kadro dışı bırakılmış,sonra affedilmişti. Ardından Eskişehir'e bedelsiz kiralanmış, orada da tutunamamıştı. İshak daha sonra serbest bırakılınca Karabükspor'a gitmişti. Gittiği gibi "mutsuzum" deyince Karabük'te kadro dışı bırakılan İshak'tan devre arası kampında haber alınmıştı.

Verdiği röportajda "milli takıma dönmek istiyorum" diyen İshak, bu sezon 1 dakika bile forma giymedi.
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!