Konya eski yöneticisi, Trabzonspor yöneticisinden şikayetçi oldu!
Konyaspor’un eski yöneticisi Mehmet Soylu, Trabzonsporlu yöneticiden şikayetçi oldu
‘KART POZİSYONUYLA BAŞLADI’
Olayların Ali Turan’ın kırmızı kart görmesiyle başladığını ifade eden Mehmet Soylu, “Ali Turan’ın kırmızı kartına tepki gösterdim. Kart doğru ama bizim de birçok haklı kartımız verilmedi. Bundan dolayı bir tepki gösterdim. Orada arka tarafımda oturan Trabzonspor’un bir yöneticisiyle ağız dalaşına girdik. Daha sonra bastırıldı ama sinirler dinmedi” dedi.
‘KONYA KÜMEYE DEDİLER, İPLER KOPTU’
Soylu, tribünlerdeki “Konya kümeye” tezahüratlarının ardından iplerin koptuğunu belirterek, “O dakikadan sonra o yönetici ile yeniden tartışmaya başladık. Ben ‘O kadar para harcıyorsunuz yine bir şey yok. Bence siz kümeye layıksınız’ dedim. Daha sonra da ipler koptu zaten” diye konuştu.
‘ŞİKÂYETÇİ OLDUK’
Sağlık durumunun daha iyi olduğunu ifade eden Mehmet Soylu, “Şimdi daha iyiyim. Allah’a şükürler olsun. Fakat ortalığı karıştıran o arkadaşla ilgili gerekli şikâyet dilekçemizi verdik. Adaletin tecelli etmesini bekliyoruz” dedi
Konya Pusula
Tüm Yorumlar (9)
fantastik
8 yıl öncetrabzonspora saygısızlık gösterirsen ve boş konuşursan işte öyle dayağı yersin. ellerine sağlık yapanın.
YOZGATLI CENGİZ
8 yıl önceBUNLARIN BİZİMLE ANLAM VEREMEDİĞİ BİR GERGİNLİĞİ VAR.. ELLERİ DERT GÖRMESİN İNŞAALLAH SONLARI ESKİŞEHİR GİBİ OLUR......
oflu
8 yıl önceaz bile vurmuş,,
firtina61
8 yıl önceali turan iki kupa macinda atilmasi gerekirgen hakemlerin kör olacagi tuttu, bunlara cevap veripte onlarin seviyesine düsmeye gerek yok, kinya bugün var yarin yok
Hakkı
8 yıl önce"O kadar para harcıyosunuz yine bişe yok" adam haksız da sayılmaz yani :) niye vuriysınız adamlara :)
Alparslan
8 yıl önceBize karşı tavır alan canı ile dişi ile oynayan rakip takıma iyi niyetli ise tebrikler karşılarında büyük bir camia olduğunun farkındalar eğer boyundan büyük cümleler kullanırsan şekil A daki gibi olabilme ihtimali doğabilir yinede şiddete karşıyız umarım resimdeki beyefendi kendisi ile soru cevap yapma fırsatı yapmıştır kimsenin haddi değildir Trabzon kümeye tezahürat ı yapmak
61
8 yıl önceUlan turşu azınla itiraf ediyorsun hem adamı tahrik et sonra dayak ye bide şikayetçi ol Allah akıl versin sana bu kafayla daha çok dayak yersin
tursun
8 yıl öncedua et hacı yoktu
Ali cansız
8 yıl önceArkadaslar böyle yorumlar yapmayın, maclarda olur böyle mevzular.be ts liyim ama konya sp da bizim takımmiz . Bu bir spor. Bütün takimlar bize lazım ..madem futbolu seviyoruz,birbirimize tahammül edeceğiz. Ts küme ye diyebilirler, düşen takım olmak suçmu. Ts nin en büyük düşmanı böyle kavgacı seviyesiz yoneticiler. Ayıp ya Konyada misafirsin .Haddini bil efendi efendi maçını seyret.macin hakemi var.