| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 30 Ekim 2017 23:27

Kayserispor'dan Trabzonspor mesajı

"Trabzonspor maçını kazanmamız gerekiyor. "

Fenerbahçe ile deplasmanda oynadığı karşılaşmada son dakika golüyle 3-3 berabere kalan Kayserispor’da Teknik Direktör Marius Sumudica karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuştu.

Gelecek hafta Trabzonspor'un rakibi olacak Kayserispor'da Sumudica, Fenerbahçe karşısında 1 puan aldıkları için mutlu olduklarını belirterek gözlerinin Trabzonspor maçında olduğunu dile getirdi.

Sumudica " 1 puan kazandık ve hak ettiğimizi düşünüyorum. Son 15 dakikada fizik olarak rakipten daha iyiydik. İyi bir dönüş yaptık. İnanılmaz bir geceydi. Trabzonspor’la oynayacağız. Bu 1 puanın anlam ifade etmesi için Trabzonspor maçını kazanmamız gerekiyor. Büyük takımlar böyle sonuçları birbirine bağlayarak yukarıya tırmanır” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!