| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 19 Şubat 2024 09:01 Güncellenme tarihi: 19 Şubat 2024 09:01

Kaybetti ama hakeme methiyeler dizdi! 1461 Trabzon'da Başkan Hekimoğlu'ndan dikkat çeken sözler

1461 Trabzon'da Başkan Celil Hekimoğlu, Vanspor maçı sonrası hakemi tebrik etti.

1461 Trabzon, 2. Lig Beyaz Grup'ta 26. hafta mücadelesinde Vanspor ile deplasmanda karşı karşıya geldi ve sahadan 1-0 mağlup ayrıldı.

Bordo mavililerde Başkan Celil Hekimoğlu, mücadele kaybedilmesine karşın hakem Abdülbaki Ayyıldız ve ekibini performansından ötürü tebrik etti.

Celil Hekimoğlu'nun maç sonu açıklamaları şu şekilde;

Bugün Van’da Vanspor ile yaptığımız maçı 1-0 kaybettik. Mükemmel bir maç oldu. Biz de kazanabilirdik. Bizim takımımız da çok iyi mücadele etti. Her iki takımın oyuncularını tebrik ediyorum. Bu gün bizi Van’da çok iyi ağırlayan Sayın Başkan Feyat Kıyak, Vanspor FK yönetimi ve kıymetli Vanlı kardeşlerime çok teşekkür ediyorum.

Maçın hakemine özel bir not düşmek istiyorum. 28 yaşındaki genç Orta hakem Abdülbaki Ayyıldız ve triosu mükemmel bir maç yönetti. 15 bin seyirci önünde pozitif oyun oynanmasına müsaade eden ve cesurca kararlar alan hakem, Türk hakemliği ve MHK adına büyük bir kazanç oldu.

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Terso
2 yıl önce

Helal olsun maşallah

M
Mustafa Turan
2 yıl önce

Helal olsun Celil bey. Sizin gibi yöneticilere ihtiyaç var.

F
Faroz
2 yıl önce

Bal yapmayan arı 1461 Trabzon. Senelerdir 2lik B kategorisine demir atmis. Trabzonspor a topçu kazandiramamis. İlk kurulan 1461 i söylemiyorum Hekimoğlu yönetimine geçmeden Yusuf Erdoğan kaleci fatif in geldiği jenerasyon değil sözüm şimdiki 1461 e sezon başı akcaabat sebat gençlik Trabzon spordan paf takımından futbolcu istedi nerdeyse tüm kadroyu bu oyunculardan kuran sebat gençlik 3. Ligde. 2. Sırada gurubunda mütevazı kadrosuyla 2.lig Bye çıkmak üzere ama neyazil 1461 aldıklaroynatıyor

D
Duayen
2 yıl önce

Buraya yorum yazan arkadaşlar eleştiri yapıyorken çok dikkat etmeliler. Sayın Hekimoğlu trabzon kentine tesisi olarak ne kazandırmış ? şu an tesislerde ne kadar insana ekmek veriyor ? KTÜ ve belediye Trabzon'a tesisi anlamında ne kazandırmış ? Ben öncelikle sayın Celil beye sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.

şakir
2 yıl önce

BENCE FUTBOL SENİN İŞİN DEĞİL GİT İŞİNİ DÖKÜMÜNÜ YAP

Tüm Yorumlar (8)

T
Terso
2 yıl önce

Helal olsun maşallah

M
Mustafa Turan
2 yıl önce

Helal olsun Celil bey. Sizin gibi yöneticilere ihtiyaç var.

F
Faroz
2 yıl önce

Bal yapmayan arı 1461 Trabzon. Senelerdir 2lik B kategorisine demir atmis. Trabzonspor a topçu kazandiramamis. İlk kurulan 1461 i söylemiyorum Hekimoğlu yönetimine geçmeden Yusuf Erdoğan kaleci fatif in geldiği jenerasyon değil sözüm şimdiki 1461 e sezon başı akcaabat sebat gençlik Trabzon spordan paf takımından futbolcu istedi nerdeyse tüm kadroyu bu oyunculardan kuran sebat gençlik 3. Ligde. 2. Sırada gurubunda mütevazı kadrosuyla 2.lig Bye çıkmak üzere ama neyazil 1461 aldıklaroynatıyor

D
Duayen
2 yıl önce

Buraya yorum yazan arkadaşlar eleştiri yapıyorken çok dikkat etmeliler. Sayın Hekimoğlu trabzon kentine tesisi olarak ne kazandırmış ? şu an tesislerde ne kadar insana ekmek veriyor ? KTÜ ve belediye Trabzon'a tesisi anlamında ne kazandırmış ? Ben öncelikle sayın Celil beye sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.

şakir
2 yıl önce

BENCE FUTBOL SENİN İŞİN DEĞİL GİT İŞİNİ DÖKÜMÜNÜ YAP

T
Ts yavuz
2 yıl önce

Futbol artık sektör haline geldi işçiler hep yabancı bizlerde taraftar degil bos zamanımızı geçirmek için mac izliyoruz onun için sizler kendiniz çalıp kendiniz oynayabilirsiniz.hakem tebrik etmek bile mühim olan bir sektör iste

İbrahim Hamza Sevinç
2 yıl önce

Ben; Müslüman olan bir Vanlı Kürt kardeşiniz olarak ki( ben Celil Hekimoğlu gibi düşünen insanların kardeşiyim) iyi bir Trabzonsporlu olduğuma da inanarak şunu söylemek istiyorum; yıllardır Karadeniz Yerel Medyasının da sıkı bir müdavini olmam da bunun kanıtıdır. Dün oynanan maçı izledim, tabi ki gönlüm Vanspor'un kazanmasından yanaydı ama (Van'da futbol tutkudur) iki takımın iyi niyetli oyunu bana daha çok mutluluk verdi Sonrası izlediğim Büyük Trabzonspor'un maçı beni daha da mutlu etmiştir.

V
Vanspor
2 yıl önce

Çok keyifli bir mac oldu 1461 Trabzon teşekkür ediyoruz geri kalan maçlarında başarılar diliyorum sayın başkan çok değerlisiniz her zaman Van sizin şehriniz herzaman kardeş kalacak Trabzon la