| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 26 Temmuz 2017 10:51

Göztepe başkanından Trabzonspor itirafı

Göztepe Başkanı Mehmet Sepil açıklamalarda bulundu

Bu sezon Süper Lig'de mücadele decek olan Göztepe'nin Başkanı Mehmet Sepil, gençliğinde Trabzonspor'u desteklediğini söyledi.

Anadolu takımlarının çıkış yapmasını her zaman desteklediğini kaydeden Sepil, gençlik yıllarında Trabzonspor'un başarılarını ve çıkışını hep desteklediğini dile getirdi.

Sepil "Göztepe’nin gelmesini istiyordu. Yapılan anketlere de yansıdı bu. Yüzde 70 oranlarındaydık bu anlamda. Bu da bize duyulan sempatinin işareti. Bu sempatinin sorumluluğu da önemli. Ben mesela gençlik yıllarımda Trabzon’un o çıkışını destekliyordum, Anadolu’dan bir takım güzel işler yapsın isterdim hep. Şimdi bizim de bu sempatiyi doğru yönetmemiz gerekiyor. Bursa’ya da çok sevinmiştim. Tabii ki 3 büyüklere laf atmıyorum ama Türkiye’de böyle beklentiler var.” ifadelerini kullandı.
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!