| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 01 Mart 2018 21:50

Flaş! Beşiktaşlı oyuncu Trabzonspor maçında yok!

Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında oynanan kupa maçında Beşiktaş'ın as oyuncusu cezalı duruma düştü.

Ziraat Türkiye Kupası Yarı Final ilk maçında Fenerbahçe ile karşı karşıya gelen Beşiktaş'da Ricardo Quaresma'nın Josef De Souza'nın yüzüne yumruk atmasından sonra saha karıştı. Fenerbahçeli oyuncuya yumruk atan Quaresma hakem Fırat Aydınus'tan direkt kırmızı kart gördü.

Kurala göre, Türkiye Kupası maçında kırmızı kart gören oyuncu, bir sonraki lig maçında görev alamıyor. 


 

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mehmet
8 yıl önce

umarım beşiktaş kazanır yandaşşehir ya da fetösaray şampiyon olacağına beşiktaş olsun

T
tarıkbuğra
8 yıl önce

o yoksa vagner love var.bizim için tehlıkelı oyuncu

S
Serkan
8 yıl önce

kulübü idare edenlerin kimin şampiyon olmasını istediği ortada zaten yandaşşehire maçı sattılar siyaseten emir geldi herhalde yandaşşehir maçında sahada yürüyen takım hafta sonu sahada basmadık yer bırakmaz bu ruhsuzlar

T
tosunoğlu
8 yıl önce

kadroları çok geniş quresma olmaz lens olur

G
Gürhan Bahadır
8 yıl önce

Aynen, kazanan Şenol Güneş olsun

Tüm Yorumlar (11)

M
Mehmet
8 yıl önce

umarım beşiktaş kazanır yandaşşehir ya da fetösaray şampiyon olacağına beşiktaş olsun

T
tarıkbuğra
8 yıl önce

o yoksa vagner love var.bizim için tehlıkelı oyuncu

S
Serkan
8 yıl önce

kulübü idare edenlerin kimin şampiyon olmasını istediği ortada zaten yandaşşehire maçı sattılar siyaseten emir geldi herhalde yandaşşehir maçında sahada yürüyen takım hafta sonu sahada basmadık yer bırakmaz bu ruhsuzlar

T
tosunoğlu
8 yıl önce

kadroları çok geniş quresma olmaz lens olur

G
Gürhan Bahadır
8 yıl önce

Aynen, kazanan Şenol Güneş olsun

N
nedim
8 yıl önce

umarım beşiktaş kazanır ne demek bu nasıl taraftarlık ben bu kafayı çözemiyorum

A
Albatros
8 yıl önce

Ts 2 bjk 1

M
mehmet
8 yıl önce

burada bjk kazansın diyenlerin bizim taraftar olduğuna inanmıyorum , öyleyse eğer ne büyüklüğümüzden ne taraftarlığımızdan bir şey olmaz

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Quaresma oynamasa ne beşiktaş paf takımla bile çıksa biz kimseye gol atamayız artı birte Burak yok gol atma şansı bitti birte yok efendi beşiktaş kazansın niye Güneş orta bundan bize ne beşiktaş şampiyon olunca bize mi yazılıyor bu istanbul takımlarının hepsi aynı hiç biri trabzonu günahı kadar sevmez işine gelince sırtını sıvalar ben olmadıktan sonra kimim şampiyon olduğu kimin kupayı kazandığı beni hiç ilgilendirmiyor biz bunları çok gördük hangisi bize karşı ötekine karşı yattı yada bizim kazanmamızı isdeti Şenol orda ise parasını alıyor ben bunların ne olduğunu elli yıldır biliyorum dünkü olay deyil sen güçlü olacaksın hakemler medya federasyon mhk her zaman bize karşı idi senin yönetimin kadron teknik ekibin iyi güçlü olacak şehir birlik olacak her gelen kendi çıkarını düşünür takımı bir basamak kullanırsa geride kalan o başarısız olsun da ben geleyim derse biz daha çok bekleriz vede kapahati başka yerlerde ararız bu kafalarla da hiç düzeleceği yok zaten bu borcun altından bu takımın şehrin kalkmasi asla mümkün deyil tek care takımın hisselerini bir zengine satip borcu sıfırlayıp ondan sonra da takımı işi bilen profesyonel eğitimli bilgili spordan anlayan kişilere bırakmak yoksa yakın bir gelecekte konuşacak hatta kavga edecek bir takım bile kalmayacak

S
Serkan
8 yıl önce

her hafta penaltı almak için kıvranıp yandaşşehir maçında hakeme penaltı yok diye el sallamak ne sahada yürümek ne ben de bunu çözemiyorum

M
Murat
8 yıl önce

hangi büyüklük kaç senedir ilk dörde giremeyen takım gelene geçene yenilen sıradan takımlardan 6-7 gol yiyen takım mı büyük