| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 22 Ocak 2018 13:45

Fenerbahçe'de Trabzonspor maçı öncesi şok! 4 isim...

Trabzonspor'un rakibinde önemli isimler forma giyemeyecek

Süper Lig'de Trabzonspor'un gelecek hafta sahasında ağırlayacağı Fenerbahçe'de eksik çok.

Fenerbahçe’de sakatlığı nedeniyle Trabzonspor maçını kaçıracak tek isim Giuliano değil. Vincent Janssen, Neto ve Şener Özbayraklı, Göztepe mücadelesinde sahadaki yerlerini alamamıştı. 3 ismin, pazar günü Trabzonspor ile deplasmanda oynanacak kritik karşılaşmada da görev yapamayacakları öğrenildi.
 
Giuliano’nun yaşadığı sakatlık, Mathieu Valbuena’ya 11 yolunu açtı. Tecrübeli oyuncu, daha önce Aatif’la sol kanat için rekabete girmişti. Valbuena, Trabzon ve Gençlerbirliği maçlarında forvet arkasında görev yapacak.
 

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

İbrahim
8 yıl önce

Biz 10 kişilik konya dan 2 gol yedik bu TS den ne umudumuz kaldı ki artık.

X
x 5461
8 yıl önce

iyide biz komple eksik

H
Hakan S.
8 yıl önce

Maçın 30. dakikasında Fener 8 kişi kalırsa mutlaka yeneriz diye düşünüyorum. O güce sahibiz..

S
Savatanica
8 yıl önce

Beyler dost aci soyler;4 degil 14 eksik olsa fenevi yenemeyiz.Bu maclarda onlar +5 motivasyon ile oynarken biz +5 telas ve gerginlikle oynuyoruz.Ustelik özünde kariyeri boyunca buyuk maclara 1 puan icin cikan küçük hocamiz var.Ayrica ligin son sirasindaki takimlarla yaptigi son 4 maci kazanamayan,koltugu sallanan bir hoca.Defansif anlayisla sahaya cikar,en iyi ihtimalle 1 puan alir ve,iyi yoldayiz,onuzumdeki maclara bakacagiz der.Hey gidi Ziya Dogan,adam gerideyken sahaya 3 forvet sürerdi,ha mantikli değildi ama en azından bir vizyonu vardi,bizimki 10 kisilik rakibe karsi Roda yi mac sonu sokuyor...

M
MERYEM SARI
8 yıl önce

bizdede eksikler var

Tüm Yorumlar (11)

İbrahim
8 yıl önce

Biz 10 kişilik konya dan 2 gol yedik bu TS den ne umudumuz kaldı ki artık.

X
x 5461
8 yıl önce

iyide biz komple eksik

H
Hakan S.
8 yıl önce

Maçın 30. dakikasında Fener 8 kişi kalırsa mutlaka yeneriz diye düşünüyorum. O güce sahibiz..

S
Savatanica
8 yıl önce

Beyler dost aci soyler;4 degil 14 eksik olsa fenevi yenemeyiz.Bu maclarda onlar +5 motivasyon ile oynarken biz +5 telas ve gerginlikle oynuyoruz.Ustelik özünde kariyeri boyunca buyuk maclara 1 puan icin cikan küçük hocamiz var.Ayrica ligin son sirasindaki takimlarla yaptigi son 4 maci kazanamayan,koltugu sallanan bir hoca.Defansif anlayisla sahaya cikar,en iyi ihtimalle 1 puan alir ve,iyi yoldayiz,onuzumdeki maclara bakacagiz der.Hey gidi Ziya Dogan,adam gerideyken sahaya 3 forvet sürerdi,ha mantikli değildi ama en azından bir vizyonu vardi,bizimki 10 kisilik rakibe karsi Roda yi mac sonu sokuyor...

M
MERYEM SARI
8 yıl önce

bizdede eksikler var

A
asi
8 yıl önce

fener göztepe maçındaki gibi oynar..bizim eşşekler de konya maçındaki gibi oynarsa 5 lik oluruz

S
SALİH
8 yıl önce

FENER MAÇLARI SEZONLUK MAÇLARDIR. HENÜZ BİRŞEY BİTMEDİ. PAZAR GÜNÜMÜZ HAYIRLI OLUR İNŞAALLAH. FENER BİZDEN KÖTÜ.

H
Horyanlı kazim
8 yıl önce

Onlar tüpçü nün adamları maçı hâl eder her zaman olduğu gibi

E
Ercan
8 yıl önce

Bu orta saha,stoperler ve bu Armut kalecilerle bizim büyük maç kazanmamız çok zor

N
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önce

Ersun'u gördükten sonra sana saygılıyız. Şifo Mehmet'i kendi taktiği ile vuracaktın. Adam her gittiği kulüpte bize oynuyor sadece.

H
Horyanlı kazim
8 yıl önce

Maç yüreğinle oynayacaksin bizde iki tane var onlardan birde tüpcünün adamları faktorürvar,