| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 18 Mart 2024 19:07 Güncellenme tarihi: 18 Mart 2024 19:19

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'tan ilk açıklama! "Trabzon 'dan bazı duyumlar alıyoruz"

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç Trabzonspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç Trabzonspor maçı sonrası ilk açıklamayı yaptı. Kulüpler birliği başkanlığından istifa ettiğini açıklayan koç, Trabzon 'da çok iyi ağırlandıklarını belirtti. Koç ayrıca Trabzon 'dan bazı duyumlar aldıklarını belirtti.

Ali Koç açıklamasında şu ifadelere yer verdi;

"Uzun tutmayacağım, sadece bilgi vermek istiyorum. Türk futbolu için utançtır. Bu iki kulübü birbirine vurdurmaya, iki kulüp arasında şiddet ve nefret tohumu ekmeye son 13-14 yıldır ön ayak olanlar var. 1996 şampiyonluğundan sonra aslında tansiyon yükseldi ama hiçbir zaman böyle nefret tohumu ekilmemiştir.

Bu terör örgütü iki kulüp arasındaki istediği seviyeyi getirmeyi başarmıştır. Bu camiaların aklıselim insanlarını, uzun vadeli, sabırlı ve akil düşünüp bu sorunları ortadan kaldırmamız lazım. Trabzonspor ülke futbolunun en önemli değerlerinden birisidir.

"TRABZON'DAN BAZI DUYUMLAR ALIYORUZ"
Dün bizi belki bizim onları ağırladığımızdan daha iyi ağırladılar. İki başkan arasında hiçbir sorun yok. Fenerbahçe olarak hem kendimize hem de Trabzonspor camiasına geçmiş olsun demek istiyoruz. Üzülerek öğrendim ki Trabzon tarafında belirli çalışmalar olduğunu duyuyoruz. Bu gerginlikleri Fenerbahçe'ye bağlayacaklarına dair duyumlar alıyoruz. Umarım bunu yapmazlar, hiçbir başkan ve yönetim kurulu dün yaşananların yaşanmasını istemez.

"DÜN YAŞANANLAR ORGANİZEYDİ"

Trabzon'da turuncu yelek giyen özel güvenlik görevlilerine teşekkür etmek istiyorum. Bu olayların en büyük mağduru Fenerbahçe'dir ve taraftarıdır. Yönetim Kurulu ile oturduk, konuştuk. Artık bu iş çığrından çıktı. 3 Temmuz'da yaşananları biliyorsunuz. Fenerbahçe'yle ilgili ne devletimiz ne futbolu yönetenler hiçbir aksiyon olmadı. Saldırı hala faili meçhul, ya başına bir şey gelseydi nolacaktı. Ya bir futbolcu linç edilseydi ne olacaktı. Bu son olsun diyecektik. Hep son olsun diyoruz. Şiddeti artık meşrulaştarmaya başlayan hale geldik. Kendinize gelin. Dün yaşananlara futbol açısından bakmayın. Futbol üzerinden organizasyon mu yapılıyor bilmiyorum ama dün yaşananlar organizeydi.

Maç başladı ve aşama aşama olaylar büyüdü. Hakem uyguladıklarında geç kaldı ve tribünler cesaretlendi. Goller gelince tribünler daha da cesaretlendi. İşi az bilen biri olayların nereye gittiğini görürdü. Denizli'de kaybettiğimiz maç, su savaşı denilen Galatasaray maçı da iptal edilmeliydi. Dünkü maç da iptal edilmeliydi. Ülkenin içinde bulunduğu futbol ortamı nedeniyle hangi hakem olursa olsun, o maçı iptal edemezdi. Rakibimizin gücünü biliyorsunuz. Siyasi ve bürokrasi gücünü biliyorsunuz. Sahaya meşale geliyor. Hakem görüyor meşaleyi ve oyunu devam ettiriyor ve 2-2 oluyor. Ya biz 3-2 yenilseydik veya 2-2 berabere kalsaydık ne olacaktı? Zorbalıkla bir şampiyonluğumuzu daha mı alacaktınız?

Hangi derbi olursa olsun bizim maçlarımızda bütün polisler gelir, saha kenarını doldurur. Dün polis yoktu stadyumda. İnsanların üstleri ne kadar arandı? Ramazan'da geçen sene buraya geldiler. İnsanların pet şişelerini almadılar. Belki polis haklıydı. Trabzon'a da geçmiş olsun. Ertuğtul başkana dün oğlumu teslim ettim. Bizi çok güzel ağırladılar.

"KULÜPLER BİRLİĞİ BAŞKANLIĞI'NDAN İSTİFA ETTİM"
Dün Cumhurbaşkanımızın da müdahil olmasıyla, bakanlarımıza da teşekkür ediyoruz fakat onların müdahil olmasına gerek kalmayacak ortam sağlanmalıydı. Dünkü yaşananlar herhangi bir Trabzonspor-Fenerbahçe maçında yaşanacak olaylar değildi. Dolayısıyla biz 2 Nisan'da toplanacağız. Ben biraz evvel Kulüpler Birliği Başkanlığı'ndan istifa ettim. Biz bu muameleyi kabul etmeyeceğiz.

"TRABZONSPOR ORGANİZE ETMEDİ AMA BİRİLERİ ETTİ"
Gerekirse bir alt lige düşeceğiz. Herkes aklını başına alsın. Her gün ölmektense bir gün öleceğiz. Gerekirse 1 sene oynar, çıkarız. Maç 2-2 bitse şampiyonluk gitti. Bunu kim organize etti? Trabzonspor Yönetim Kurulu organize etmedi ama birileri etti. Neden polis yoktu, neden emniyet önlemi alınmadı?"

Yorumlar (28)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Ergün ÖZŞAHİN
2 yıl önce

3 Temmuz şikeydi hukukcuyum bizi yemeyin artistliğe de soyunmayın siz dönemin başbakanına dua edin Aziz Yıldırım değişen usul hükümlerinden dolayı yırttı yoksa Fransa'ya kaçmasını da unutmuş değiliz evet siz gerdiniz hakem kötü maç yönetti bir kısım fanatik taraftar cinnet geçirdi sahaya indi hayırdır terör örgütü falan filan örgütü en iyi siz bilirsiniz söyletmeyin kötüyü açtırtmayın kutuyu gidin başka yerde başkasını kenar süsü yapın biz boğazınıza takılırız yutamazsınız

A
Amigo
2 yıl önce

Hafta içi yaptığın toplantı ve tüm sezon boyunca uğraşlarınla gereeee gereeee bu noktaya getirdin. Her hafta FB ve Ali Koç tan başka sanki futbolun paydaşı yokmuş gibi ben ben ben demenden bıktık. Daha geçen hafta Mert Hakan Yandaş, rakip takimin antrenörü ve kulubesinde gol de kol hareketleri ile tahrikleri hafizamizda. Orda İbrahim Uzulmezin serzenişi hala kulagimizda her hafta bir tek sen haklısın gerisi şeytan. Ya biraz sen aynaya bak asıl. Hep arızanın içindeysen bir an düşün!!!

V
Veli
2 yıl önce

E tabii zor daha besiktasla oynayacak, GS la deplasmana gidecek. Tek puan kaybıyla şampiyonluğun her an gidebileceğini biliyor. Zaten hakemler buraya kadar sündüre sündüre getirdi. Lafın nereye gittiğine hic bakmadan GS başkanına atanmış daha bu hafta içi dedin. Geriyon geriyon sonra çıkıp ortam çok gergin diyon ya artık seni ne demiş diye bakmayacam sana denebilecek bişey yok, ben pes ettim. Acayip bişey, bende hiç böyle bişe görmedim.

A
Ali Altun
2 yıl önce

Ali başkan keşke maç öncesi kendi futbolcularına da gerginlikten kaçmaları konusunda uyarıları yapsaydınız.

T
Tonocan
2 yıl önce

Gerçekten Polis neden yoktu bu irdelenmeli.Daha önceleri çatılara keskin nişancı koyanlar bu maçta 1tane polisi bile meydana çıkarmadılar.

Tüm Yorumlar (28)

E
Ergün ÖZŞAHİN
2 yıl önce

3 Temmuz şikeydi hukukcuyum bizi yemeyin artistliğe de soyunmayın siz dönemin başbakanına dua edin Aziz Yıldırım değişen usul hükümlerinden dolayı yırttı yoksa Fransa'ya kaçmasını da unutmuş değiliz evet siz gerdiniz hakem kötü maç yönetti bir kısım fanatik taraftar cinnet geçirdi sahaya indi hayırdır terör örgütü falan filan örgütü en iyi siz bilirsiniz söyletmeyin kötüyü açtırtmayın kutuyu gidin başka yerde başkasını kenar süsü yapın biz boğazınıza takılırız yutamazsınız

A
Amigo
2 yıl önce

Hafta içi yaptığın toplantı ve tüm sezon boyunca uğraşlarınla gereeee gereeee bu noktaya getirdin. Her hafta FB ve Ali Koç tan başka sanki futbolun paydaşı yokmuş gibi ben ben ben demenden bıktık. Daha geçen hafta Mert Hakan Yandaş, rakip takimin antrenörü ve kulubesinde gol de kol hareketleri ile tahrikleri hafizamizda. Orda İbrahim Uzulmezin serzenişi hala kulagimizda her hafta bir tek sen haklısın gerisi şeytan. Ya biraz sen aynaya bak asıl. Hep arızanın içindeysen bir an düşün!!!

V
Veli
2 yıl önce

E tabii zor daha besiktasla oynayacak, GS la deplasmana gidecek. Tek puan kaybıyla şampiyonluğun her an gidebileceğini biliyor. Zaten hakemler buraya kadar sündüre sündüre getirdi. Lafın nereye gittiğine hic bakmadan GS başkanına atanmış daha bu hafta içi dedin. Geriyon geriyon sonra çıkıp ortam çok gergin diyon ya artık seni ne demiş diye bakmayacam sana denebilecek bişey yok, ben pes ettim. Acayip bişey, bende hiç böyle bişe görmedim.

A
Ali Altun
2 yıl önce

Ali başkan keşke maç öncesi kendi futbolcularına da gerginlikten kaçmaları konusunda uyarıları yapsaydınız.

T
Tonocan
2 yıl önce

Gerçekten Polis neden yoktu bu irdelenmeli.Daha önceleri çatılara keskin nişancı koyanlar bu maçta 1tane polisi bile meydana çıkarmadılar.

S
Selim atmaça
2 yıl önce

Taraftarımız bazıları)malesef kullanılmaya çok müsait.Rasim o Kütahyalı halkı kin ve nefrete kışkırtmaktan tutuklanmalıdır.

M
Murat
2 yıl önce

Girişte güvenlik kontrolü inanılmaz zayıftı uzun top oynamayan rakım hep uzun top oynadı sanki kaybetmek için 3. Gol ü yiyen uğurcN da masum değil maçı versek ne olacaktı ne karımız oldu

D
Delininbiri
2 yıl önce

Önce kendi çöplüğünden başla,mert Hakan dan mesela....????

C
Can
2 yıl önce

Sahaya atılan tüm bardak sular stadyum içerisinde satılıyordu.. Hiç kimsenin aklı kesmedi mi bu bardak suları satarken kapağını açmak..

A
ali reis 61
2 yıl önce

Aslında doğruları dile getirdinizl Bizim ŞAMPİYONLUK KUPAMIZI ŞAMPİYONLUĞUMUZU ÇALDIĞINIZ YIL OTOMATİKMEN BİR ALT LİGE DÜŞECEKTİNİZ.NE YAPTINIZ KENDİNİZİ ŞAMPİYON İLAN EDİP KUPAMIZI KİRLİ MÜZENİZE KOYDUNUZ. ŞAMPİYONLAR LİĞİNE BİZ GİTTİK BU NASIL ADALET şimdi çıkmışsın adaletten bahsediyorsun bu senede anladın Galatasarayın şampiyon olacağını şimdi kendini kurtarma edebiyatı yapıyorsun. Hadi görelim çek takımını ikinci liğede görelim.Görünen köy kılavuz istemez.Adınız ŞİKE BAHÇE OLARAK TA

M
Mustafa Babuşcu
2 yıl önce

Bizde bu tür olayları tasvip etmiyoruz, lakin Ali koç un söylediği satır araları yenilir yutulur değil. Ne yani ya 2-2 bitseymiş şampiyonlukları yine çalınsaymış. İşte böyle tensiz tensiz demec berirsen. Trabzon seyircisini kışkırtısan olacağı budur.Ha iyimi yapmış bazı kendini bilmezler, çok kötü olmuş bu tip aşağılık insanlar sizde de çok var maalesef bizdede var.Başta söyledim Burdaki saygısızlığaı kabul etmek mümkün değil,Lakin Senin bahcende sütten çıkmış ak kaşık değil.Bunu bil öyle konuş

M
Mert
2 yıl önce

Ulan hep derim bizim gerçek düşmanımız Galatasaray diye.Adamlar organize bir şekilde ortamı gerdi gerdi gerdi sonuç onlara yaradı.Koskoca Trabzonspor GS denilen takımın stepnesi durumuna geldi.Sonuç hem yenildik hem kendi sahamızda dayak yedik.

K
Kemal Kuru
2 yıl önce

Attığınız golde faul var. Ondan hiç bahsetmiyorsun. Çakal seni. Yemeyiz biz bunları.

C
Canca53
2 yıl önce

Brak bu işleri gezi sponsoru birileri organize eti diyen adam sen olmayasin çunku gezi sponsoru kim süper kupa final maçinda ne yapmak isdedin ve su savaşi diyen sen once kendi stadina bak geçen yıl bize yapilanlari unutmadik ve taklaci mert hakani proveke etsin diye getirdiniz trabuzona osterwet yapitiklari rezil kaleçinizin yaptiklari ismail efendinin su gelmeyen yerine buz koydurmasi osayinin yumrukali ve dahasi hakem meler size 3 puani hediye eti ve üstünü yaptiğiniz provakasyonal kapatiniz

E
ERsan G
2 yıl önce

Trabzonspor 1996 ve 2011 in haksızlığını unutmuyor ve hakkı gaspedildi ancak bu şekilde bir şiddet bize zarar veriyor ha bire kaybediyoruz. Kendinize gelin. Şikecilere şikeciliğini hatırlatmak için yapılacak meşru çok eylenm var, sahaya yabancı madde atmak ve sahaya girmek dılında.. LÜTFEN..

A
AliT
2 yıl önce

Bu olayı organize eden Fenerbahçeli futbolcular ve teknik adamlar hiçbir şey yokken İsmail Kartal kafasına buz koydurttu ve gol sevincinde futbolcuların taraftara karşı hareketleri bardağı taşırdı sen ne diyorsun koçum hepiniz Trabzon a organizatör olarak geldiniz sanki dersi emre belezoğlu ve volkan Demirel'den almış gibi bir haliniz vardı pislik aynı sadece kendileri yoktu

şahinkaya
2 yıl önce

madem seyirci organize olmuş madem seyirci tehlikeli hareketler yapmaya başlamış futbolcularının başına bir şey gelebilirdi ve madem ki bütün bunlardan dolayı maçın iptal edilmesi gerekiyordu maç 3-2 bitince neden futbolcularını güvenli alan olan soyunma odasına yönlendirmediniz de sahanın göbeğinde TS taraftarlarını provoke ederek sevinç gösterisinde bulundunuz. Eğer ki birileri bu işi organize etmişse sizler en büyüğünü yaparak olaya benzini dökerek kibriti çaktınız. Şimdi de vay efendim ligde

şahinkaya
2 yıl önce

YTEMEZLER SAYIN KOÇ YEMEZLER TRABZONUN YİĞİT EVLATLARI CUMHURİYETİ DEMOKRASİYİ CANI PAHASINA SAVUNURKEN GEZİ OLAYLARINDAN SİZLERİ VE ÇOK İYİ TANIYORUZ. ÖYLE BOŞ YERE DELİKANLILIK KASMAK YOK. TRABZONLU BUNU YEMEZ......

S
Sebahattin yılmaz
2 yıl önce

Trabzon feneri yendi fenerin stadında orta sahada kutladı fenerden zerre tepki saldırı yok Ya trabzonda olanlar ? Bunu neyle açıklıcaz?

M
mahmuTS
2 yıl önce

TFF kuralları değiştirmeli.4 büyüklerin kendi aralarında oynayacağı maçlarda her iki takımın seyircileri maça alınmamalı.misafir galip geldiğinde sahada kutlama yapmamalı.başka türlü bu olaylar düzelmez

T
Ts sezgin
2 yıl önce

Bir avuç kendini ts taraftarı sanan zibidi topluluğu futbolun yuz karası bunlar ts taraftarı olamaz.bunlari sidadın kapisindan sokanda kabahat f.bahce turkiyeyi sporun her dalında temsil eden bir kulüp baskani ali koc oyla ts taraftarı olarak gurur duyuyorum.

K
Kaan özdemir.
2 yıl önce

Bunları yapan provokatörlerdir.Hami mandıralı ve nihat genç apaçık konuştu. Gerçek Trabzon şu bu çirkefliği yapmaz. Yıllarca Galatasaray 4arafından kullanıldı. Türk futbolu adına utanç verici.

G
Gür em
2 yıl önce

Türkiye’nin en büyük ithalciler ailesi mikrofonla Sabiha gökçende milleti kışkırtan sizsınız ülkeyi bitiren zihniyetde

T
Tuna
2 yıl önce

Pardon da nasıl polis yoktu her yer polis doluydu polislere laf etirmem sen önce kendi takımına terbiye öğret saygıyı öğret ben demiyorum trabzon taraftarında da suç yok diye tabiki var

M
marzoğlu
2 yıl önce

Olayı DEVLET'e maletmek istiyorsun KOÇ , Devlet unutmaz senin ne geçmişini ne de kirli iç yüzünü. Sen provakatörsün

M
Mustafa Turan
2 yıl önce

Geziciler meydanda, hala daha konuşabiliyorlar.

T
Trabzonlu
2 yıl önce

E olmuş gezi olayların da Erdoğan’a tepki göstermek kötümü kupanı elinden aldığında trabzonun yiğit evlatları nerdeydi

R
Ramazan Akca
2 yıl önce

Hedef şaşırtmaya gerek yok. Senin üçüncü golünden önceki faul verilseydi maç 2-2 biterdi. Hakem gördü vermedi VAR gördü vermedi. Operasyon varsa oda 3 ncü goldeki operasyonu konuşalım. Olayları gazlayan senin ergen kalecin irfan ve baş Pravakatör ün mert hakan değil mi?