| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 10 Mayıs 2017 18:04

Eski Fenerli'den itiraf: Trabzonspor maçı...

Eski Fenerbahçeli oyuncu Trabzonspor maçını unutamadığını açıkladı

Fenerbahçe'nin eski oyuncusu Gökçek Wederson, Radyospor'a açıklamalarda bulundu. Wederson unutamadığı maçın Fenerbahçe Trabzonspor maçı olduğunu söyledi.

Wederson şöyle konuştu;

'Hayatımın en zor anlarıydı'

"Futbol hayatımda unutamadığım iki anım var. Kötü anım; Fenerbahçe-Trabzonspor maçından sonra şampiyonluk turu attık ve daha sonra şampiyon olmadığımızı öğrendik. Bu durum çok kötüydü. Hayatımın en zor anlarıydı. Güzel anım ise; Fenerbahçe'de oynarken penaltı atışları sonrası kazandığımız Sevilla maçıydı. Her iki karşılaşmayı hayatım boyunca unutamam" 

Ajansspor

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!