Erman Toroğlu: Trabzonspor'un hakkı yendi
Erman Toroğlu'ndan dikkat çeken sözler
Bunun üzerine 2010-11 süreci ile ilgili konuşan Toroğlu “ Ben Trabzon’un hakkını savunmadım. Trabzonun hakkı neyse onu verdim Trabzon hakkını alamadı. Ben öyle işte böyle oldu da sonra pardon demedim hayatımda demedim. Ne düşünüyorsam odur Trabzonspor o sene “badem” oldu. Katılmayabilirsiniz. Öbür tarafı beni ilgilendirmez. Beni spor tarafı ilgilendiriyor.” dedi.
Tüm Yorumlar (6)
adnan
8 yıl önceey fb li eses macinda 2gol verilmemesi kimler tarafindan ozaman feto cular yoksa fb li ler var isin icinde kimden ne aldi hakem 2golu iptal etti
Süleyman Özmen
8 yıl önceNe şiş yansın ne kebab yansın babından konuşuyorsun gene Ermancığım ne yaparsın sende onların ekmeğini yiyorsun sonuçta, Hürriyet Gazetesinden Trabzonsporu savunduğun için kovulduğunu unutmadık
Gurbetci
8 yıl önceOlcay. Çakır. Konuşamıyosun. Eeee. Deyip. Lafı. Geveliyosun. Fener. Şike. Yaptı. Hakkumız yendi. Demiyorsun. Uslu Cocuk. Profili.
Tursun
8 yıl önceHep yazdım İlker Pepe si nasıl kıvrandı kulüp deklere yemeye korkuyor çünkü bu davadan yırtmalarının nedeni özel mahkemeler kalktı ve usül yönünden batıl oldu Şaikte hata yok yani abd de eğer suçluya haklarını okumazsan dava düşer teamüldür ve trabzonumun kupayı almasındaki tek yol itiraftır
DuRsUnTeMeL
8 yıl önceErman Toroğlu hakkımızı savunmasına gerek yok! Trabzon Şehri hakkımızı gasp edenlere destek verenlere yüzde yetmiş oy veriyor...
Turgay
8 yıl önceTrabzon'lu yazarların kahir ekseriyeti bile şike konusunda RTE'yi üzeriz diye konuşamazken bu konuda ilk günden beri fikrini açıkça söyleyen 2 adamdan biri Toroğlu diğeri de A.Çakar'dır. Onlar kadar Trabzon'lu yazarlar ve idareciler bu konuda dik duramadılar.