| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 05 Mart 2018 10:46

Erman Toroğlu: Trabzonspor'un hakkı yendi

Erman Toroğlu'ndan dikkat çeken sözler

A Spor’da yayınlanan spor programına telefon bağlantısı ile bağlanan Olcay Çakır, Erman Toroğlu’na “bizim hakkımızı sen daha çok savunuyorsun” dedi. 

Bunun üzerine 2010-11 süreci ile ilgili konuşan Toroğlu “ Ben Trabzon’un hakkını savunmadım. Trabzonun hakkı neyse onu verdim Trabzon hakkını alamadı. Ben öyle işte böyle oldu da sonra pardon demedim hayatımda demedim. Ne düşünüyorsam odur Trabzonspor o sene “badem” oldu. Katılmayabilirsiniz. Öbür tarafı beni ilgilendirmez. Beni spor tarafı ilgilendiriyor.” dedi.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
adnan
8 yıl önce

ey fb li eses macinda 2gol verilmemesi kimler tarafindan ozaman feto cular yoksa fb li ler var isin icinde kimden ne aldi hakem 2golu iptal etti

S
Süleyman Özmen
8 yıl önce

Ne şiş yansın ne kebab yansın babından konuşuyorsun gene Ermancığım ne yaparsın sende onların ekmeğini yiyorsun sonuçta, Hürriyet Gazetesinden Trabzonsporu savunduğun için kovulduğunu unutmadık

G
Gurbetci
8 yıl önce

Olcay. Çakır. Konuşamıyosun. Eeee. Deyip. Lafı. Geveliyosun. Fener. Şike. Yaptı. Hakkumız yendi. Demiyorsun. Uslu Cocuk. Profili.

T
Tursun
8 yıl önce

Hep yazdım İlker Pepe si nasıl kıvrandı kulüp deklere yemeye korkuyor çünkü bu davadan yırtmalarının nedeni özel mahkemeler kalktı ve usül yönünden batıl oldu Şaikte hata yok yani abd de eğer suçluya haklarını okumazsan dava düşer teamüldür ve trabzonumun kupayı almasındaki tek yol itiraftır

D
DuRsUnTeMeL
8 yıl önce

Erman Toroğlu hakkımızı savunmasına gerek yok! Trabzon Şehri hakkımızı gasp edenlere destek verenlere yüzde yetmiş oy veriyor...

Tüm Yorumlar (6)

A
adnan
8 yıl önce

ey fb li eses macinda 2gol verilmemesi kimler tarafindan ozaman feto cular yoksa fb li ler var isin icinde kimden ne aldi hakem 2golu iptal etti

S
Süleyman Özmen
8 yıl önce

Ne şiş yansın ne kebab yansın babından konuşuyorsun gene Ermancığım ne yaparsın sende onların ekmeğini yiyorsun sonuçta, Hürriyet Gazetesinden Trabzonsporu savunduğun için kovulduğunu unutmadık

G
Gurbetci
8 yıl önce

Olcay. Çakır. Konuşamıyosun. Eeee. Deyip. Lafı. Geveliyosun. Fener. Şike. Yaptı. Hakkumız yendi. Demiyorsun. Uslu Cocuk. Profili.

T
Tursun
8 yıl önce

Hep yazdım İlker Pepe si nasıl kıvrandı kulüp deklere yemeye korkuyor çünkü bu davadan yırtmalarının nedeni özel mahkemeler kalktı ve usül yönünden batıl oldu Şaikte hata yok yani abd de eğer suçluya haklarını okumazsan dava düşer teamüldür ve trabzonumun kupayı almasındaki tek yol itiraftır

D
DuRsUnTeMeL
8 yıl önce

Erman Toroğlu hakkımızı savunmasına gerek yok! Trabzon Şehri hakkımızı gasp edenlere destek verenlere yüzde yetmiş oy veriyor...

T
Turgay
8 yıl önce

Trabzon'lu yazarların kahir ekseriyeti bile şike konusunda RTE'yi üzeriz diye konuşamazken bu konuda ilk günden beri fikrini açıkça söyleyen 2 adamdan biri Toroğlu diğeri de A.Çakar'dır. Onlar kadar Trabzon'lu yazarlar ve idareciler bu konuda dik duramadılar.