| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 04 Haziran 2017 00:14

Erman Toroğlu: "Trabzonspor ne maç satar ne de alır"

Erman Toroğlu Trabzonspor Bursaspor maçını ve Rizespor'un küme düşmesini değerlendirdi.

Erman Toroğlu Trabzonspor Bursaspor maçı ve Rizespor'un küme düşmesi ile ilgili açıklamalarda bulundu.

Toroğlu, "Bursaspor, bu ahlaksız yöneticilerle yine lig de iyi kaldı. O taraftarlara otobüsün kapısını açıp, futbolcuları dövdüren yöneticiler olduğu sürece, Bursaspor'un işi zor. Bu sene düşmediler seneye düşerler. Kim ne derse desin, 2010-2011 sezonunda çok net Trabzonspor'un hakkı yenmiştir. Aptal değilim ben. Yıllardır şikeye karşı en büyük mücadeleyi veren de Trabzonspor'dur. Herkes işine baksın abi. Rizespor, kendi beceriksizliği yüzünden düştü. Trabzonspor ne maç satar ne de alır. Hikmet Karaman, Trabzonspor'un 1-0 öne geçtikten sonraki stratejisine bakıcam diyor, kapatmış mı izleyecek." dedi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!