| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 01 Ekim 2017 22:10

Çiçek: Trabzonspor çok iyi takım

Güneş'in yardımcısı maçı değerlendirdi

Beşiktaş teknik direktörü Şenol Güneş'in yardımcısı Şeref Çiçek maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Çiçek şöyle konuştu;

Seyredenler açısından güzel maç oldu. 4 gol oldu. Git geli çok olan bir maç oldu. İki takım da kazanmayı çok istedi. Oyunu tutamadık. Zorlu bir süreçten çıktık, kazanmayı istedik ama olmadı. Kırılma anı ise Lens'in 2-1'ken kaçırdığı pozisyondu. Trabzonspor da çok iyi bir takım ve çok iyi mücadele ettiler. 1 puanı hakettiler.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!