Süper Lig'in 34. haftasında Trabzonspor deplasmanda Rizespor ile karşılaşacak.
Maç öncesinde Rizespor tarafından yine hoş olmayan göndermeler yapılmaya başlandı. Yıllardır iki kulübün arasının daha iyi olması için çabalanırken Rize temsilcisi bu kez sosyal medyadan nifak tohumları ekmeye başladı.
2017 yılında kötü yönetim ve beceriksiz bir teknik kadronun getirdiği sonuç olarak küme düşen Rizespor, olayı yine Trabzonspor Bursaspor maçına bağlamaya çalıştı.
Sosyal medyadan bir video paylaşan Rizespor sözde nostalji yaparken 3 Haziran 2017 günü yaşanan bu olaya gönderme yaparak karanlık bir ekran gösterdi.
Bu gönderi Trabzonsporlu taraftarların büyük tepkisini çekti.
Öte yandan yayınlanan videoda başarı olarak sürekli 1. Lige çıkma görüntüleri paylaşılırken sadece 1 kez küme düşme hatırası olarak da 2017 gösterilmesi dikkatlerden kaçmadı.
Tüm Yorumlar (28)
Mehmet Aydın
5 yıl önceHesabını başkan ve teknik direktör den sorsalardıya ..Didi den gelen tirilyonluk suponsor paraları ne oldu mesela..utanmadan bizi suçlamayı meslek edinmis hazımsızlar..iyiki bursa küme düşmemiş. İnanın bunlar o sene kümede kalsalardı da bize olan tutumları degişmezdi çünkü dert başka
Türkday
5 yıl önceKötü birsey göremedim ben.
milliyetçi olarak
5 yıl öncebaşakşehir rize fb eskişehir ve sivasspor bunlar düşman...
Davut
5 yıl önceRizeliler .Trabzonlularu asla çekemez. İmamoğlu geliyor Allah’ın izniyle
MerNoire28
5 yıl önceBurda iş futbolculara düşüyor oyna yen kes hesabı bize gelince herkes ölümüne oynuyor örnek bjk Alanya kimin düşüp kimin şampiyon olduğu bizi ilgilendirmez.Biz olmadıktan sonra
halil bilgin
5 yıl önceHARBİ EZİK LAN BUNLAR... ŞİKEBAHÇE nin KUKLASI...
Rize Trabzon kardeştir
5 yıl önceYazık, aptal bir futbol yüzünden iki şehir birbirine düşman oluyor. Bu insanların beyninden şüphe ediyorum. Günümüzde, futbol sadece fitne ve fesat üretmekten başka bir işe yaramıyor.
TEKIRDAG61
5 yıl önceTRABZON RIZE GIRESUN ANKARA ISTANBUL TEKIRDAG DIYARBAKIR MARDIN ANTALYA ADANA IZMIR VS. TÜM TÜRKIYE KARDEŞIZ...BU SADECE OYUN..ZEVK..EGLENCE...YENMEKDE VAR YENILMEKTE...AMA KOMSU KOMŞUYA HERZAMAN LAZIM DOSTLAR..YENERKENDE EĢLENELIM YENILIRKENDE...HAYAT KISA....RIZE TRABZON HEP DOST KALMIS OYLEDE KALACAKTIR...BIZ TRABZONLU OLARAK BOYLE BUYUDUK BOYLE GÖRDÜK...BASARILAR TRABZONSPOR...YENSENDE CANSIN YENILSENDE....IYIKI VARSIN...IYIKO TRABZONSPORLUYUM...SEVGILER SUNARIM..
Trabzon
5 yıl önceBelayı çağırıyorsun bari Allah ın adını anma...
Murat mert
5 yıl önceHer kim Rizelileri, Trabzona karşı kışkırtıyorsa şikebahçelidir. Trabzon la Rizenin kavgası şikebahçenin işine gelir.
Garip38
5 yıl öncedavuttt davuttt , Başına o kastettiğin şahıs kadar taş düşsün trol
OFLU TÜRK
5 yıl önceYAHU KOMŞUYUZ DİYE TRABZON SİZE MAÇLARI VERSE BU ADİL OLURMU OLMAZ DERDİNİZ NEDİR
Ben
5 yıl önceRize trabzon a hiç dost olmadıki. İnşaAllah yine kümeye bidaha dönmemek üzere.
OFLU TÜRK
5 yıl önceRİZE BİZİ YILLARDIR FUTBOLDA KISKANIR "KISKANMA RİZE NE OLUR ÇALIŞ SENİNDE OLUR"
Paçanlı
5 yıl önceAynı coğrafyanın aynı insanları böyle aptal şeylerden birbirine düşman olurlar.Ne üzücüdür ki bundan nemalananların arasında yine aynı coğrafyadan insanlar çıkar.Sanırım kolayı bu,kendi kabahatimizden kurtarmak için günah keçisi seçmek.Futbol her spor gibi güzel ama sadece spor olarak ama maalesef hükümetler,yönetimler v.s. bu tür etkinlikleri hep gündemi değiştirmek,halkları kandırmak,oyalamak algı yapmak için kullanıyorlar.Bizde birbirimize düşman oluyoruz.Uyan be Türkiyem uyan be ....
Vedat
5 yıl önceÇok da umurunuzda. Onlar bu akılla daha cook küme düşerler...
Taraftar
5 yıl önceNe şampiyonluğu 1.lig şampiyonluğu mu:)
Ts61
5 yıl önceTrabzonspor ile boy ölçüşemeyeceklerini hala öğrenemediler. Herkes haddini bilecek.
Bilenbiri
5 yıl önceBu DAVUT kadrolu bir provakatördür....!
Remzi
5 yıl önceDavut doğru diyor, niye alındınız bu kadar
Acar peker
5 yıl önceInşAllah küme düşersiniz
Eyüp yılmaz
5 yıl önceGeçen sezon son maçta kayseriyi biz yenerken, fb ile son maçta cilveleşen Yozgat spormuydu birtane rizeliden duydunuzmu fb bizi yendi Allahtan Trabzon kayseriyi yendide kümede kaldık diye duyamazsınız çünkü.......
Davut
5 yıl önceİmamoğlu Başkan oluo tüm kesimlerin oyunu aldığı zaman şehirler arasındaki sorunlar da ortadan kalkacaktır diye düşünüyorum. Bunun neresinden rahatsız oldunuz?
sıradan vatandaş
5 yıl önceTakılmayın.
Horyanlı Kazım
5 yıl önceGerçekten bunlar bir zavalı hakaret etmeye gerek yok,
Temel
5 yıl önceİNŞAALLAH Düşer Fenerin arka bahcesi
Ersan
5 yıl önceDidi içmemeye karar verdim... Seylan çayı da hoş gözüküyor...
Ahmet
5 yıl önceO sene alanyasporu nasıl yenmiş? Kadroya dahi giremeyen rizeli alanyasporlu oyuncunun yaptırdığı penaltı ile.