2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden ve 1. Lig'e yükselme hesapları yapan 1461 Trabzon, 34. hafta mücadelesinde deplasmanda Bursaspor ile karşı karşıya geldi ve sahadan 2-1 galip ayrıldı.
Bordo mavili ekip mücadeleye Muzaffer, Erkam, Tarık, Taha Can, Hurşit, A.Emir, Hakan, Kerem, İlhan, M.Caner, Batuhan 11'i ile başladı.
Bursaspor'un 29. dakikada Çağatay Yılmaz ile bulduğu penaltı golüne engel olamayan 1461 Trabzon, 1-0 geri düştü. Karadeniz ekibi, 45. dakikada İlhan Depe ile skoru 1-1'e getirip soyunma odasına eşitlikle girdi. Karşılaşmanın son anlarında Atabey Çiçek ile öne geçen 1461 Trabzon, sahadan 2-1 galip ayrıldı.
Öte yandan 1461 Trabzon'da Ali Sühan Demirel son dakikalarda yediği kırmızı kart ile oyun dışında kaldı.
Bursaspor küme düştü
1461 Trabzon'un galibiyeti sonrası Bursaspor'un matematiksel olarak 2. Lig'de küme düşmesi kesinleşti. Yeşil beyazlı ekip yeni sezonda 3. Lig'de mücadele edecek.
Tüm Yorumlar (6)
Ahmet C.
2 yıl önceBursasporu tebrik ederim , Rekor kırdılar Süper lig Şampiyonu 3.ncü ligde mücadele edecek. Şampiyonluklarınıda Trabzonspor sayesinde başardılar. 3.ligde başarılar .
Ali Osman KADIOĞLU
2 yıl önceŞampiyon oldukları yıl Türkiyenin 4. büyük takımı Bursaspordur TRABZONSPOR da kim diyorlardı. Zamanın hiç bir gerçeği unutmayıp bir tokat gibi suratlarına çarpmasının tadı hiç bir şeyde yok.
Vatandaş
2 yıl önceİlahi adalet
Adalet
2 yıl önceOradan da amatöre İnşallah
Gaddar
2 yıl önceAmatör ligde bile başarılar dilemiyorum
Gökhan 61
2 yıl önceBen trabzonspor taraftarı olarak takımımıza 2ligde başarılar dilerim koskocaman bursasporu Ne Hale Getirdiler