Eski hakem Ali Palabıyık, konuk olduğu bir Youtube kanalında açıklamalarda bulundu.
2012-2013 sezonunda, Galatasaray ile 1461 Trabzon arasında oynanan Ziraat Türkiye Kupası son 16 turu maçı ile ilgili olarak konuşan Palabıyık, 1461 Trabzon lehine verdiği penaltı sonrası yaşadıklarını ve o anki endişelerini anlattı.
Ali Palabıyık'ın açıklamaları şu şekilde;
"Kulaklıktan bana bir ses geldi, penaltı değil diye"
Galatasaray - 1461 Trabzon maçı. O benim için ilk büyük maçtı. 1461 Trabzon lehine penaltı kararı verdim. Kulaklıktan bana bir ses geldi, penaltı değil diye. O güne kadar yapmış olduğum hakemlikler gözümün önünden geçti. Tutkum, heyecanım, motivasyonum ve konsantrasyonum bir anda gitti.
"Yanlış karar verirsen hakemliğin biter..."
Gözümün önünde Sabri var, itiraz ediyor. Bunun karşılığı sarı kart olmalıyken, ben kulaklıktan beynimi yönetmeye çalışıyorum. Bu maçta Galatasaray elenirse, benim hakemliği bitti. Yanlış karar verirsen hakemliğin biter. Hep bize böyle öğrettiler. Kaldı ki, penaltı golle sonuçlandı. 1461 Trabzon'da 2-1 kazandı ve Galatasaray elendi. Soyunma odasına gidene kadar o zamanın nasıl geçtiğini bilmiyorum. Maçtan sonra pozisyona baktım, penaltı. O rahatlık benim için çok iyi oldu. O maçtan sonra da biraz önüm açıldı diyebilirim.
Tüm Yorumlar (6)
Kuzeyli
2 yıl önceİşte bu yüzden futbol sadece futbol değildir.
adnan
2 yıl önceiy hakemdi ve durus yonetirdi yanlislari olurdu am iy mac yonetirdi bazilari resmen tarafli 1.penelti yetmiyor 2..veriyor yetmiyor kirmizi veriyor ligde gs li hakemler cok bunlar den geli olmali her takimdan 5.hakem olmali sadece gs senpatizanlari mac yonetiyor gs herzaman tff mhk yi ve milli takimi ele gecirip boylece sanpiyon oluyor yillardir boyle bu son bulmali..pilanlari hepbu
Selçuk
2 yıl önceNasıl iyi hakemdi 2005 Fenerbahçe Trabzonspor maçı ni izle neler yaptığını daha iyi gorursun
Murat C.
2 yıl önceCem Papila ile karıştırdın sen. Bu hakem ilk süperlig maçını 2012 de yönetti
Sabri Davut
2 yıl önceŞimdi GS Rize maçı oynanıyor. GS golünden önce net faulle topu alıyor hem de hakemin gözü önünde, nafile gol geçerli. GS bu yıl çok kollanıyor. Anadolu takımlarının emeğine ve parasına yazık oluyor . Adaletsizlik futbol sahasında da var!
Alp Türk
2 yıl önceYa ne diyosun sen kardeşim bu sene g saray fener şampiyon olmayacak da kim olacak biz mi. 10 mağlubiyet almışız ligin başından beri Bardiyle umut güneşle enesle top oynamaya çalışıyoruz. Sen iyi ol hakem makem falan bişe yapamaz sana.