| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 15 Şubat 2025 14:35

Ali Koç'tan Trabzonspor maçını örnek gösterdi! "Hakemler adaletli olsaydı..."

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Yüksek Divan Kurulu Toplantısı’nda hakem kararlarını eleştirerek, "Hakemler adil olsaydı, ligin lideri farklı olurdu" dedi.

Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Olağan Toplantısı'nda konuşan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Galatasaray-Trabzonspor maçına atıfta bulunarak hakem kararlarını eleştirdi. 

Koç, hakemlerin adil yönetim sergilemesi durumunda ligin seyrinin çok farklı olacağını vurguladı.

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"Kendi oy verdikleri TFF başkanının bizi kolladıklarını iddia ediyorlar. Onlara sadece 4 maç sayacağım. Eyüp, Beşiktaş, Trabzon ve Göztepe maçları... Bu maçlarda hakemler gerektiği gibi futbolun adaletine uygun maçları yönetseydiler, bugün kimin lider olduğu ortadadır. Her sene olduğu gibi MHK ve TFF bizi kolladığı iftirasını atıyorlar."

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hakan
1 yıl önce

Türk futbolunu bu hale getirenlerden biri de sensin. Türk futbolu ve Trkiyenin en büyük problemi yüzsüzlük. Biraz utanmanız olsa ülke çağ atlardı.

S
Söğütlü
1 yıl önce

Cehapeliler, işte çok sevdiğiniz a.KOÇ!

O
Osmants61
1 yıl önce

Kendi takimina odaklan Ali koc birak bu ayaklati senin ne dümenler cok iyi biliyoruz Bize her yer Ts61@ Trabzon

A
Ali İhsan DİNÇ
1 yıl önce

Kendi lehine yapılan hatalardan bahsetmeyenin, uğradığı haksızlıkları anlatmasını hiç samimi bulmuyorum.

Y
Yılmaz
1 yıl önce

Kendinizi de sayaydınız. Sizi de kazandıran aynı değil miydi?

Tüm Yorumlar (16)

H
Hakan
1 yıl önce

Türk futbolunu bu hale getirenlerden biri de sensin. Türk futbolu ve Trkiyenin en büyük problemi yüzsüzlük. Biraz utanmanız olsa ülke çağ atlardı.

S
Söğütlü
1 yıl önce

Cehapeliler, işte çok sevdiğiniz a.KOÇ!

O
Osmants61
1 yıl önce

Kendi takimina odaklan Ali koc birak bu ayaklati senin ne dümenler cok iyi biliyoruz Bize her yer Ts61@ Trabzon

A
Ali İhsan DİNÇ
1 yıl önce

Kendi lehine yapılan hatalardan bahsetmeyenin, uğradığı haksızlıkları anlatmasını hiç samimi bulmuyorum.

Y
Yılmaz
1 yıl önce

Kendinizi de sayaydınız. Sizi de kazandıran aynı değil miydi?

A
Ali
1 yıl önce

Bu adamı futboldan uzaklaştırmak şart. Hem Türk futbolu için, hem Şikebahçe için.

E
Emin Akkaya
1 yıl önce

Söğütlü rumuzlu şahıs, bilmiyorsan söyleyeyim Ali Koç çok sıkı MHP’li

T
Tr61
1 yıl önce

2011de aziz Yıldırım'ı kim çok sevdi acaba

V
Vfore
1 yıl önce

Doğru demiş. Gs hakemler olmasa her an dağılıp dibe vuracak noktada

L
lazon
1 yıl önce

spora şikayet bulaştırmayın. ne o ne bu kimse spora siyaseti alet etmesin. insanların eğleneceği bir alanı pisletmeyin..diyerek başlıyorum söze. Ali Koç a gelince, dediklerinde haklı ama keşke ts fener maçını da kataydı, rize fener maçını da kataydı vs vs. insan adil olmalı. kendine gelince adalet başkasına tukaka olmaz.

F
FNRR
1 yıl önce

BÜYÜKSÜN BAŞKAN

A
Ayhan Yavuz
1 yıl önce

Sayın Ali Koç, Trabzonsporun Fenerbahçeyle olan maçında da hakemin adaletsizlikleri az değildi, hatırlatırım.

R
Remzi
1 yıl önce

Boş konuşma aliş şampiyon olduğumuz sezon elinde resimlerle geziyordun Trabzona devlet örtülü ödeneğinden para verildiğini söylüyodun atmadığın iftira kalmamıştı artı iki sezondur fbyle oynadığımız maçlarda size yapılan kıyaklarıda konuş adamsan…

A
Akçaabatlı
1 yıl önce

Kalenimalı 2011 in hesabını verinde ondan sonra başkasına konuşma hakkınız olsun.

M
Melih Şen
1 yıl önce

Hakemler adaletli olsaydı, GS puan farkı 2 yada 3 kat açılmış olurdu şu an. Anca algı yapıyorsun.

G
Gokhan
1 yıl önce

Büyükler ağlamaz