Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Olağan Toplantısı'nda konuşan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Galatasaray-Trabzonspor maçına atıfta bulunarak hakem kararlarını eleştirdi.
Koç, hakemlerin adil yönetim sergilemesi durumunda ligin seyrinin çok farklı olacağını vurguladı.
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"Kendi oy verdikleri TFF başkanının bizi kolladıklarını iddia ediyorlar. Onlara sadece 4 maç sayacağım. Eyüp, Beşiktaş, Trabzon ve Göztepe maçları... Bu maçlarda hakemler gerektiği gibi futbolun adaletine uygun maçları yönetseydiler, bugün kimin lider olduğu ortadadır. Her sene olduğu gibi MHK ve TFF bizi kolladığı iftirasını atıyorlar."
Tüm Yorumlar (16)
Hakan
1 yıl önceTürk futbolunu bu hale getirenlerden biri de sensin. Türk futbolu ve Trkiyenin en büyük problemi yüzsüzlük. Biraz utanmanız olsa ülke çağ atlardı.
Söğütlü
1 yıl önceCehapeliler, işte çok sevdiğiniz a.KOÇ!
Osmants61
1 yıl önceKendi takimina odaklan Ali koc birak bu ayaklati senin ne dümenler cok iyi biliyoruz Bize her yer Ts61@ Trabzon
Ali İhsan DİNÇ
1 yıl önceKendi lehine yapılan hatalardan bahsetmeyenin, uğradığı haksızlıkları anlatmasını hiç samimi bulmuyorum.
Yılmaz
1 yıl önceKendinizi de sayaydınız. Sizi de kazandıran aynı değil miydi?
Ali
1 yıl önceBu adamı futboldan uzaklaştırmak şart. Hem Türk futbolu için, hem Şikebahçe için.
Emin Akkaya
1 yıl önceSöğütlü rumuzlu şahıs, bilmiyorsan söyleyeyim Ali Koç çok sıkı MHP’li
Tr61
1 yıl önce2011de aziz Yıldırım'ı kim çok sevdi acaba
Vfore
1 yıl önceDoğru demiş. Gs hakemler olmasa her an dağılıp dibe vuracak noktada
lazon
1 yıl öncespora şikayet bulaştırmayın. ne o ne bu kimse spora siyaseti alet etmesin. insanların eğleneceği bir alanı pisletmeyin..diyerek başlıyorum söze. Ali Koç a gelince, dediklerinde haklı ama keşke ts fener maçını da kataydı, rize fener maçını da kataydı vs vs. insan adil olmalı. kendine gelince adalet başkasına tukaka olmaz.
FNRR
1 yıl önceBÜYÜKSÜN BAŞKAN
Ayhan Yavuz
1 yıl önceSayın Ali Koç, Trabzonsporun Fenerbahçeyle olan maçında da hakemin adaletsizlikleri az değildi, hatırlatırım.
Remzi
1 yıl önceBoş konuşma aliş şampiyon olduğumuz sezon elinde resimlerle geziyordun Trabzona devlet örtülü ödeneğinden para verildiğini söylüyodun atmadığın iftira kalmamıştı artı iki sezondur fbyle oynadığımız maçlarda size yapılan kıyaklarıda konuş adamsan…
Akçaabatlı
1 yıl önceKalenimalı 2011 in hesabını verinde ondan sonra başkasına konuşma hakkınız olsun.
Melih Şen
1 yıl önceHakemler adaletli olsaydı, GS puan farkı 2 yada 3 kat açılmış olurdu şu an. Anca algı yapıyorsun.
Gokhan
1 yıl önceBüyükler ağlamaz