Son dönemde Trabzonspor'a sistemli şekilde saldıran ve bordo mavili kulüp üzerinden Bakan Berat Albayrak'a saldıran Fenerbahçe başkanı Ali Koç , Trabzonspor'un devlet desteği aldığını iddia etmişti.
Koç asılsız iddialarıyla ortamı gererken bugün yaptığı basın toplantısında ise kendisine sorulan soru üzerine devletten destek aldığını itiraf etmek zorunda kaldı.
Geçtiğimiz günlerde Rıdvan Dilmen'in "Berat Bey, Ali Koç'un isteğini 1 saatte yaptı. Fenerbahçe'ye yardım etti" söylemlerinin sorulması üzerine konuşan Koç, iddiayı doğrulayarak "Bizim gibi büyük kulüpler ister istemez devletle bir çok işi olan kulüplerdir. Vergi borçlarının taksitlendirilmesi ile ilgili bir konuydu. Taksitlendirdik ve gerekli kağıdı aldık" ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (6)
Alperen bozkurt
6 yıl önceAklisira hükümeti tehdit ediyo arkasina abulasi meral aksenerida aldi hükümete ayagini denk al demeye getiriyo ali kuzu musun koyunmusun koc musun nesin sunu iyi bilki bu sene dünya bir olsa biz tek kalsak olacagiz olacagiz bizim Allahimiz bize yeter siz hepiniz birden gelin sezon sonu görüsecegiz
Ercan Aslan
6 yıl önceBu utanmaz zat hala Trabzonspora sallıyor. Şimdi de sırayı Barış Şimşek e getirdi. Adama sormazlar mı yıllarca Fener-Trabzon maçlarına kaç tane Fenerli hakem verilmesini nasıl açıklayacak ! Barış Var ın başında ama Trabzon maçlarında VAR ın direk görevlisi değil. Biz Trabzonlu Federasyon başkanı (Ulusoy) ve Trabzonlu Spor Bakanı (Özak) ne cezalar aldık. İnsan biraz düşünür ama düşünecek Mantık varsa tabii ki..
Tursun
6 yıl önceKurullar diyerek zaten fb yi ifşa etmiştir şöyle izah edeyim bunlar senelerce bjk yi ve ts yi örselemiştir cem papila itirafçı şefikle birlikte beşiktaşın ve trabzonumun ipini çekmiştir daha çok yazarım ama bu ülkede siyasi erk elini çekmemiiştir hiç bir şeyden
Deli
6 yıl önceBakın söylüyorum Ali koç Fener üzerinden Reise muhalefetin peşinde Sosyalist kafa....demedi demeyin
HT
6 yıl önceBu adam hangi adaletten bahsediyor Serdar her maç kırmızı kartla ceza alması gerekiyor.Ankaragücü maçında karateci gibi adama zıplıyor.Yarışta geriye düştüler mi her sene ağlıyorlar.
Yikilmaz61
6 yıl önceEski federasyon başkanının Allahtan kork dediği günleri hatırlatmaya gerek varmı bilmiyorum ne demek istemişti acaba