Trabzonspor'un Fenerbahçe ile 1-1 berabere kalmasının ardından sarı lacivertililerin hocası Dick Advocaat açıklamalarda bulundu.
Advocaat şöyle konuştu;
İlk 35 dakika biz daha iyiydik. Kontrol bizdeydi. Ancak sonrasında Trabzonspor daha iyiydi. İyi oynadılar. Biz onların ikinci yarıdaki performanslarını biliyorduk ancak 20 yıldır bizi burada yenemediklerini de biliyorduk... Ancak bugün oldukça zorlandık. Kalite konusunda birşeyler eksik takımımızda. Takımda çok fazla aynısından var. Son karşılaşmaya kadar burada kalacağım.
Spor
Yayın tarihi:
27 Mayıs 2017
21:29
Advocaat: Trabzonspor daha iyiydi
Advocaat maçın ardından konuştu