| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 27 Mayıs 2017 21:29

Advocaat: Trabzonspor daha iyiydi

Advocaat maçın ardından konuştu

Trabzonspor'un Fenerbahçe ile 1-1 berabere kalmasının ardından sarı lacivertililerin hocası Dick Advocaat açıklamalarda bulundu.

Advocaat şöyle konuştu;

İlk 35 dakika biz daha iyiydik. Kontrol bizdeydi. Ancak sonrasında Trabzonspor daha iyiydi. İyi oynadılar. Biz onların ikinci yarıdaki performanslarını biliyorduk ancak 20 yıldır bizi burada yenemediklerini de biliyorduk... Ancak bugün oldukça zorlandık. Kalite konusunda birşeyler eksik takımımızda. Takımda çok fazla aynısından var. Son karşılaşmaya kadar burada kalacağım.

 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!