Siyaset

İmamoğlu ve Yıldırım karşı karşıya geldi!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi seçimleri öncesi, AK Parti adayı Binali Yıldırım ile CHP adayı Ekrem İmamoğlu'nun katıldığı ortak yayın sona erdi.

16 Haziran 2019 19:00
(Güncellendi: 25 Mart 2026 00:00)

HABER61 - HABER SERVİSİ

İstanbul seçimlerine bir hafta kala gözler Cumhur İttifakı adayı Binali Yıldırım ile Millet İttifak'ı Ekrem İmamoğlu arasında bu akşam saat 21.00’de gerçekleştirilen ortak canlı yayına çevrilmişti.

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayları Ekrem İmamoğlu ve Binali Yıldırm, Seçim Özel programında karşı karşıya geldiler.

* Ekrem İmamoğlu ve Binali Yıldırım birbirlerine babalar günü dolayısı ile hediyeler verdi.

Konuşmalardan satır başları:

- Seçimde oyumu kullandım. Ben seçimde bir hata yaptım. Fakat seçim iptal oldu. Sorumşu: Biz bu seçime neden gidiyoruz?

+ Yıldırım: "Evet doğru. Sizin bir kabahtıniz yok. Ama sziin oylarınız sayılırken şaibe oldu ve YSK seçimin yenilenmesine karar verdi. Biz seçime gittik. Keşke oyların tamamı sayılabilseydi, insanların kafasında soru işareti klamyacaktı. İnsanların planlarını bozmayacaktık. Bu seçimde oylar çalındı. Oyların tekrar sayılmasını çok istedik ama bir dirençle karşılaştık. Yolda giderken biri cüzdanını çalsa polise 'Benim cüzdanım çalındı dersiniz. Benim oyum başka bir adaya yazılıyorsa bu çalınmadır."

+ İmamoğlu: " 'Oyların tekrar sayılmasını istedik ama CHP karşı çıktı' sözü yanlıştır. 31 Mart gecesinde TV kanalların bir kısmı yasakları çiğneyerek bir süreç başlattı. AA'dan veri alınmama kısmı 12 saat sürdü. Oylar kafa kafaya geldiği andan itibaren ne olduysa Yıldırm ben seçimi kazandım dedi. Biz elimizdeki verilerle sonuç değişmeyeceği biz seçimi kazandık dedi. O gecenin sabahında YSK Başkanı açıklama yaptıç Bizi teyit eden."

- Biz seçmen olarak zarfın içine 4 pusula attık. Nasıl olur da bu 4 pusulada 3'ün doğru biri yanlış olur?

İmamoğlu: "Sayın Yıldırım AA veriyi neden kesti? YSK karar verdi. Bu zarfta 4 oy var. Muhtarlık seçimi, ilçe belediyesi meclis üyesi seçimi, ilçe belediye başkanlığı seçimi... Bir tek şaibeli olan İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı... İstanbul BB. seçimleri tertemizdir. Anamızın ak sütü gibi helaldir. Çaldılar lafı olmaz. AK Partili, MHP'li, İyi Parti'li sandık görevlilerine mi söylüyorsunuz? YSK'nın açıklamasında çaldılar lafı yok ama meydanlar da çaldılar var..."

+ Yıldırım: "Nihai fark 13.729. Ekrem Bey ilk açıklamasını saat 21:00'da yaptı. Ben ilk açıklamamı saat 11:25'de yaptım. Sayıda vermedik. Eldeki bilgilere göre kazandığımız ortaya çıktı. AA neden mi yayını kesti? O benim işim değil. Bizim müşahitlerimiz, mazbatalarımız var. Ona göre Genel Merkemiz'den teyit ederiz. Dört tane ayrı pusula var. Ama itiraz edilen Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı oyu... İlçelerde de itirazlar var... Hatta Sancaktepe'de CHP oyları saydırdı. İtiraz edilen oy pusulası sayılır. Zarf aynı ama sayımlar ayrı ayrı yapılır. Biz buna itiraz ettik, ilçelere değil."

- 31 Mart'ta seçim bitti. Biz tekrar seçime gidiyoruz. Bu seçim neyin seçimi? Bu seçimin manası nedir sizin açınızdan?

+ Yıldırım: "31 Mart'a takılmayalım. Bir kere Ekrem Bey şunu söyledi. 'Biz yeniden sayılmasına itiraz etmedik' dedi. Bu kocaman bir yalan. CHP'nin itirazı var.... Aynı zamanda YSK'ya getirdik. Asla tekrar sayılmasını kabul etmedi. Maltepe'de tamamen oylar sayıldı. Aradaki oylar 880 oy... Eğer  sayılsa bizim lehimize olacak. Biz bu şaibeler ortadan kalksın istedik. Burada istediğimiz anlayışı göremedik. Söylemlerimde hiç bir değişim yok. Baştan beri İstanbul'u anlatıyorum. Ben organik bir kampanya yapacağım. 'Kadınlarla, gençlerle buluşacağım' dedim aynende bunu yaptım. Biz bir ittifakla seçime gidiyoruz. İki ittifakta partiler var. Ayrıca HDP'de Millet İttifakı'nı destekliyor."

+ İmamoğlu: "Saat 21:00'da açıklama yaptığımız doğru. AA gibi bir garabet gördük. Yaklaşık bir buçuk saatin üzerine AA'nın üzerine hukuk olmayan bir şekilde yayın yaptı. Saat 02:20'de girdiğimiz veriler üzerinden seçöimin değişme şansı kalmamıştı. Bizde o veriler üzerinden söylemiştik. İşinize geldiği gibi rakamlarla oynamayayın. İtiraz etmedik demedim. Bu CHP'nin işi değildir dedim. Sadece sandık kurulu üyelerine bakıyorum. Soyadına göre seçmeni tanıdıklarını söylediler. Bu yenilenen seçim bir demokrasi seçimidir. Ben mazbatasını  almış bir belediye başkanıyım. Kul hakkı yenilen insanların mücadelesidir. Bunu kendileri de ifade ettiler; Beka sorunu var dedileri, ama nedense bu süreçte beka sorunu yok."

- Ben neden Ekrem İmamoğlu'na oy vereyim?

+ İmamoğlu: " '31 Mart akşamını geçelim' dedi sayın Yıldrım. Bunu geçemeyiz. O gece sırayla söylüyorum; AA'nın veri girişi, sayın Yıldırmı'ın açıklaması, İl başkanının açıklaması, pankartların asılması... Biz mücadelemizi verdik. O işte yüzbinlerce insan görev yaptı. Ben İlçe başkanlığı yaptım. Yeniden oyların sayılması gibi bir durum yok. AA müdürü ile görüşmedim demek bana inandırıcı gelmiyor. AA insanları yanılmıştır. AA işine gelmediği için veriyi kesti. Kazanan belli değilken pankartlar neden asıldı? Kul hakkı yiyenlere karşı mücadele veriyoruz."

- Ben neden Yıldırım'a oy vereyim?

+ Yıldırım: "Seçim sonrası yaşananları hukuk mücadelsi vererek hakkımızı aradık. İlk defa olan bir şey değil. Biz araya çıkan farkı görünce rahatlıkla söyleyebiliyorum. Biz birbirine yakın oy aldık. Mazbata düzenlenirken 13 bin küsür oydu. Hal böyleyken, birbirine yakın oy almışken, benim lehime oylar kazanılırken neden ben kazanamıyorum?"

- 18 günü bize anlatır mısınız?

+ İmamoğlu: "Ben yalan konuşmam onu öncelikle söyleyeyim. 23 Haziran süreci üzerine verdiği sayılar benim belge üzerindendir. Sayın Yıldırım'a söylüyorum: yanlış kampanya yönettiniz. Biz 18 günde vaad ettiklerimizi tek tek yerine getirdik. Ulaşım indirimi dediğimizde, parayı nerede bulacaksınız dediler. Bakını İsmail Bey, 25 yılda yaptıklarını diyor... Koskoca 25 yıl... Tabiki yapacaksınız. Sayın Cumhurbaşkanı Belediye Başkanı oldu. İyi de bir dönem geçirdiler. Ama bizim 18 günde yaptıklarımızı kendi üzerlerine geçirmesinler. Dolayısı ile biz taahüt ettik yerine getirdik. Kopyada çekseler zaten böyle olmalı."

- Binali Bey'e bir soru sorar mısınız?

+ İmamoğlu: "Tekrar soruyorum. Sayın Yıldrıım AA'nın yaptıkları size neyi ifade ediyor? Gece yarısı bakanlarla yaptığınız görüşmeleri doğal karşılarken, AA ile görüşme yaptığınızı reddediyorsunuz. Gece yarısı tüm bilboardlarların 'Gönül Belediyeciliği' ile donatılması doğru mu?"

- Yıldırım: "AA'nın yayın kesmesini, AA yetkilileri açıklamalı ama sorumlusu ben değilim. Niye Gönül Belediyeciliği kazandı. Seçimi kaybettik mi diyecektik. 25 belediye kazanmıştık. Herhalde ben anlatamadım. Çok açık söyledim. İBB'nin toplam belediyesi sayısı 310. Millet İttifakın bunların 130'unu kazanmış, Çoğunluk Cumhur İttifakı'nda idi. Tabiki kazandık. nitekim bir iki gün sonra YSK kararı verilmemişti. Onlarda pankart astılar."

- İmamoğlu'na bir soru sorar mısınız?

+ Yıldırım: Gelir gelmez İBB'nin verilerini kopyalama işlemini neden yaptınız. Bunu yasa dışı olduğunu bilmiyor muydunuz?

- İmamoğlu: "18 Nisan bize mazbatanın verildiği gün. Veri yedekleme bu kadar basit bir işlemi başka bir yere taşımak olmaz. Yedeklenildiği zaman muhafaza edildiği yer yine burası olacaktır. Sanki ajanlar basmış.."

- Bu kez Pazar günü yapılacak seçimler sonrasında herhangi bir itiraz olacak mı?

+ Yıldırım: "Vatandaşlar iyi bilsin. Veri yedekleme ayrı iştir, kopyalama ayrı iştir. İstanbul verileri iki ayrı yerde yedekleniyor. Güvenlik meselesidir. Bilgisayarda bile yedekleme sistemi vardır. Benim söylediğim cümlenin sadece bir kısmını Ekrem Bey cevapladı. Tabiki Belediye Başkanı herşeyi yapar ancak neden yedekleniyor. Kaldı ki mahkeme kararı da yanlıştır dedi. Veri kopyalama işi bir FETÖ taktiğidir. FETÖ bunu geçmişte yaptı. Dışarıdan üç tane uzmanda görevlendirildi. Devlet işinde en hassas noktalarda dışarıdan adam getiremezsiniz. İtiraz nasıl hukuki bir işlem ise itiraz yine olur. Bu sefer belki de biz değil, Ekrem Bey eder. İnşallah itirazlık bir durum olmaz."

+ İmamoğlu: "Seçimlere itiraz haktır. Ama uydurma gerekçelerle uydurma yapmayız biz. Dolayısı ile sürece dair eleştirdiklerimiz bunlardı. İtiraz sürecinde algı diye itiraz edilen şey karşı tarafın yarptığı bir uygulama. Bu çaldılar lafı hep tekrar edildi. Kim çaldı? Bunun cevabı yok. Ben FETÖ uygulamalarından anlamam. Veri kopyalama işi masum bir işlemdir. İBB seçimi yüzbinlerce insanın katkısı ile güvenli olacaktır ve itiraz hakkı kalmayacaktır."

- Trabzon ve Giresun'da çok kalabalık bir mitingler yaptınız. Fakat Ordu'da VIP'de bir sıkıntı oldu. Orada neler oldu? Valiye hakaret ettiniz mi?

+ İmamoğlu: "Trabzon'da memleket ziyaretim ve Karadeniz ziyaretlerim... Miting değil bayramlaşmadır. Muazzam bir süreçti ama ne yazıkki tuzakla sona erdirilmek istenmiştir. Annemin orada düştüğü durum... Benim VIP derdim yok. VIP süreçlerinin bu ülkede çok daha netleşmesi gerekir. Kaldı ki ben beni buradan geçirin demem. Trabzon VIP'den geçtik, Ordu'dan neden geçemedik? Ben ne söylediğimi iyi biliyorum. Bu konu İstanbul'un konusu değil. Valiye hakaret etmedim. 'Basitleşmişsin' demek hakaretse hakarettir. Bize Pontus dediler, Yunan dediler... Bu kimseyi rahatsız etmedi..."

- İzmir Belediye Başkan Adaylığında kaybettiniz, İstanbul'da 31 Mart'ta da geride kaldınız. Bunun analizini nasıl yapardınız?

+ Yıldırım: "İzmir seçimi geride kaldı. İzmir tarihinde alınabilecek en yüksek oyu aldım. Buradaki seçim sonuçlanmadı. Olsa idi seçim yenilenmezdi. Ekrem Bey, bu çarpıtmayı, doğru söylememeyi alışkanlık haline getirdi.Soruları İsmail Bey'den aldı edmişti. Siz de yalanladınız. Web sitesine yapılan harcamalar yalanlandı. Fatih Portakal bile RTÜK'e takılırız diye görüntüyü yayınlamadı. Aslında şimdi İstanbullular'dan ve milletten özür dilemesi gerekir. İstanbuk Türkiye'nin özetidir."

- İKSV'nin Müzik Festivali açılışında idim. Bana soruların verildiğini söylediler. Lakin daha sonra çıktığımda Fatih Altaylı 'Binali Bey'in soruları istediğini benim verdiğimi, sonra İmamoğlu soruları istediğini benim vermediğimi' söyledi. Henüz benim ismim ortada yok iken iki parti yekilieri '10 soru AKP 10 soru CHP hazırlasın' gibi bir düşünce ortadaymış. Bu söylenti de buna istinaden çıkmış.

+ İmamoğlu: "Benim ifademde İsmail Küçükkaya diye bir şey yok. Fakat sayın Yıldırm öyle dedi. Bana '10 soru AKP 10 soru CHP hazırlasın' düşüncesi vardı. Ben de reddettim. Benim ifadem nettir."

- Biz FETÖ ile mücadeleyi önemsiyoruz. Siz Belediye Başkanı seçilirseniz FETÖ ile mücadele bağlanımda neler yapacaksınız? Siz hiç FETÖ yurtlarında kaldınız mı, dershanelerinde okudunuz mu?

+ İmamoğlu: "Ben devlete inanırım. Sayın Yıldırım, 'FETÖ ile mücadelede vakıflar var..." diyor. Bu çok talihsiz bir açıklama. Yahu devlet var. Ben yurt yapamıyor muyum da vakıfa para vereceğim? Ben herkesimdeki vakıflarla işbirliği yaptım. Anlık yapabilirsiniz. Ama yurdu belediye yapar. Kadınlar içinde erkekler içinde yurt yapacak. Zaten başımızda FETÖ belası oluştu. Allah aşkına bu nedir? İstanbul BB. olarak bugüne kadar açılmamış kreşler açacağız. Devletinin güçlenmesine inanan bir anlayıştan geliyoruz."

+ Yıldırım: "Tabi temiz vakıflara veririm diyor. Temiz olduğuna kim karar verecek? İstanbul'da 23 bin vakıf var. İl ve ilçe belediyeleride destek olur. Belediyeler o kuruluşlara nakdi destek olamaz. Vakıflara destek olmak yanlış değildir. Sizin yapamadığınızı onlar yapar. Kurslar, geziler düzenleniyor. Nakdi bir yardım vakıflara yapamaz. Yapılmadığına dair beledye açıklamasını yaptı. Ekrem Bey'in FETÖ açıklamasını takdir ediyorum. 251 şehit vermiştik. FETÖ ile mücadele elbette devam edecek."

- İşsizlik ve kent yoksulluğu ile mücadelede neler yapacaksınız?

+ Yıldırım: "Ekonomik bir sıkıntı çekiyoruz. Bu da inanların hayatına yansıyor. İstanbuk Avrupa'nın 13. büyük ekonomisidir. Gelen turistin üçte biri İstanbul'a geliyor. Tuzla'da Biyoteknoloji vadisi kuracağız. Döviz kaybını önleyeceğiz. Teknoloji üssü kuracağız. Büyük verinin işlenmesi üzerine gençlerde istihdam edilecek. Gençler akıl terini sermayeye dönüştürecek. Pendikte bir teknoloji geliştirme bölgesi olacak. Bunun örneği Rotterdam'da var, Singapur'da var. Atatürk Havalimanı Millet bahçesi olacak."

+ İmamoğlu: "Ben temiz vakıflarla iş birliği yapacağım dedim. Herşeyi de sayın Yıldırım'la konuşmaya hazırım. Bu şehrin yoksulluğu var. Bu şehirde 350 bin genç var. Okutamadık, iş sahibi yapamadık. Bu acı faturada biz israfı konuşacağız. İsrafı önleyeceğiz. Ulaşım indirimleri, su da indirim, eğitim seferberliği... Dört aileden birisi bu şehirde açlık sınırının altında... Açlık sınırının altındaki ailelere maddi destek sunacağız. 500 bin öğrencimiz eğitim destek paketimizde var. Biz işsimizin yanında olacağız. 200 bin insamıza iş bulacağız. 12 yaş altına ve bebeği olan annelere ücretsiz ulaşım imkanı sunacağız."

- Ben İstanbul'da yaşayan Kürt kökenli Türkiye aşığı bir kardeşinizim. Ben hanginize oy vereyim?

+ İmamoğlu: "Yoksulluktan bahsediyorum. Ben 16 milyon İstanbullu'dan bahsediyorum. Partizanlık bu ülkede bitecek. Bunun içinde AKP'li hemşerimde var, MHP'li hemşerimde var. Ben sadece Millet İttifakı'nın başkanı olmayacağım. Biz bu milleti barıştırmaya geliyoruz. Partizanlığın yok edilmesi ile herkes mücadele etmeli..."

+ Yıldırım: "16 yıldır Türkiye'de hizmet yapıyorum. İnsanların inançlarına etnik kökenlerine bakmayız. Prensibimiz budur. Seçimlerde parti vardır. Seçim bitince rozetinizi çıkartır hizmet yaparsınız. Ekrem Bey, İzmir'e gitsin orada neler yaptığımızı görsün. İZBAN'ı, otoyolu belediye ile beraber yaptık."

Yorumlar

(26)

E-posta adresiniz yayınlanmayacak.

I
Imamoglu 16.06.2019, 11:37

Gururumuz,Canimiz,Cigerimiz,Herifin Allahi,Adamin dibi,Göktanrinin bize sunduğu mücevher. Adnan Kahveciden sonra Trabzon sehrinin yetiştirdiği Delikanlilik abidesi. Öptüm yanaklarından Emmoglu.

Yanıt vermek için
N
Nazim Hikmet 16.06.2019, 11:40

Yasamak tek ve hür bir ağaç gibi,kardescesine bir orman gibi.Bu davet bizim,Bu hasret bizim. Imamoglu Trabzonun gururu,Gülen Yüzü,Arkasimmis gibi,Amacamin Oglu,Agabeyim,Komsum,köylüm gibi,seviyoruz seni ele güne rüsva etme bizi..hayallerin DELIKANLISI.

Yanıt vermek için
G
gümüşhane 29 16.06.2019, 11:55

Allah imamoğlunu mahcup etmesin,amin

Yanıt vermek için
C
Cem 16.06.2019, 12:20

Umarim CHP TRABZONDA basa gecer birgün Osterode zaman sahilimiz olur gencler geceleride sokaklarda gezebilir isiklar altinda barlar bistrolarimiz olur is imkanlari dogar esnaf kazanir futbolcu sporcular istanbula para harcamaya gitmez trabzonda kalir harcarlar sahil boyu renkli isiklar olmali bistrolar 24 saat acik olmali

Yanıt vermek için
İmamoğlu 16.06.2019, 12:39

Hemşehrim, toprağım, gururum, güven abidem. Gönlüm ve vicdanım seninle, Allah da seninle olsun ebediyen.. Yolun bahtın açık olsun.

Yanıt vermek için
A
Ali Papa 16.06.2019, 23:40

Binali Yıldırım beklenenden iyiydi. Ama onu hazırlayan ekibinin çok zayıf olduğu belli oldu. İmamoğlunun belediye başkanı olduğu zamanda bir vakıf vardı dedi ama ismini bile söyleyemedi. Rakibi konuşurken 10-15 defa müdahale etmesi hiç hoş kaçmadı. İmamoğlu beklendiği gibiydi. Konulara daha hakimdi. Fetö taktiği ile suçlanmasına karşın aynı çirkinlikte cevap vermedi. Binali beyde, çaldılar lafını açıklayamadı. Son dakikaları izlemedim. Başka kanalda yarışmaya geçtim.

Yanıt vermek için
K
Kenan 16.06.2019, 23:45

Hayırdır haber61 neden yorumlarımı yayınlamıyorsunuz? Chp yandaşlığınamı başladınız?

Yanıt vermek için
Y
Yilmaz Baltas 16.06.2019, 23:58

Ekrem başkan sonuna kadar hakediyor

Yanıt vermek için
O
oflu 61 17.06.2019, 00:17

Hele benim güzel YORUMLARIM yayınlanmiyor yanı illa İmamoğlumu dememiz gerekiyor HALA BİŞE ANLAYAMİYORUM amaaa 23 Haziran’da herkes görecek güzel güzel GÖRECEKSİNİZ,,,durmak yok yola sonuna kadar devam.

Yanıt vermek için
A
Adamın biri 17.06.2019, 00:24

Kenan kardeşim eğer CHP lehine Yorum yaparsanız yayınlanır ama aleyhine yapılırsa yayınlanmaz bu sitede kaç Yıldır takip ederim bunu gördüm

Yanıt vermek için
İsa Sayar 17.06.2019, 00:29

Binali Yıldırım yayının net galibi olmuştur. CHP adayı çoğu soruya cevap bile veremedi.

Yanıt vermek için
N
NET61 OSMAN 17.06.2019, 01:00

Net binali yildirim durmak yok yola devam NET AKPARTI NET MHP BU KADAR NET SAYGILAR NET61 OSMAN TRABZON

Yanıt vermek için
R
Radikal 17.06.2019, 01:08

İmamoğlu şu inanlara öz dayılarına çektirdiği zulmün bedelini öderse bu dünyada çok zor can verir gezide önde gazı de önde hendek de çukurda önde helede 15 temmuz da çıkıp devlet millet bayrak lehine tek bir basın açıklaması yapamadi ya bu çok büyük bir test oldu benim için Trabzon lu imiş olsa ne olur ki sanki 750 000 Trabzon lu ve tüm ülkede ki milyon Trabzon lu bende Trabzon luyum bizde hicmi çürük yok Ebu cehil de Hz peygamber in öz amcası idi Ebu cehildi cehalet in babası idi Ekrem bey çıksın PKK yi lanetlesin feto yu haykırıp lanetlesin alabiliyirsa alsın seçimi ben tebrik ederim bir saat boyunca CHP nin İzmir'de Mersin'de Adana da yada ülkede yaptığı tek bir icraat bulup soyleyemedi yıldırım tescilli bir idareci dir yerinde. Olsam Ekrem bey i muhatap alıp yayına bile çıkmadım ........

Yanıt vermek için
A
Ali 17.06.2019, 01:18

Al kapak yayinladı

Yanıt vermek için
E
Ertan 17.06.2019, 01:43

Cumhuriyet tarihinden bu güne kadar ilk defa lider denilebilecek Trabzonlu ve hem de Trabzonsporlu bir siyasetçi çıkmış ve bizim Bazı Trabzonlu arkadaşlar bu adamı desteklemiyor!Yazık yaaa...Benim bir siyasi görüşüm yok parti nedir bilmem ama nerelisin diye sorsalar Trabzonluyum derim.Gelin bu adama sahip çıkın hemşerilerim.Mahçuo etmeyin bu güleryüzlü Akçaabatlı hemşerimizi...

Yanıt vermek için
O
Osman Karaduman 17.06.2019, 01:50

Diger parti adaylari nerde Demokrasi bu mu? Saadet adayi var...niye 2 parti sadece...bunlar secilince diger göruslere nasil davranacaklar simdiden belli oldu.

Yanıt vermek için
A
Alperen61 17.06.2019, 03:38

Yaptığımız yorumlar neden yayınlanmıyor.demekki tarafsız değilsiniz.taraf olanlar bir taraf olur unutmayın.bir ts.sevdalısı olarak gözümde tarafınızı belli ettiniz.yazıklar olsun.sizleri daha takip etmeyeceğim.vesselam.

Yanıt vermek için
T
Tursun 17.06.2019, 06:14

Yalancının mumu sondu

Yanıt vermek için
T
Ts 17.06.2019, 06:55

Akşam iyice dinledim ve birkez daha emin oldum . Oyum imamoğluna.

Yanıt vermek için
R
Recep Ayar 17.06.2019, 07:20

Binali Yıldırım her konuya hakimdi her konuda İmamoğlunu ters köşe yaptı

Yanıt vermek için
S
SALİH 17.06.2019, 08:43

İMAMOĞLU ÇOK ZAYIF KALDI. LAF KALABALIKLIĞI YAPMAYA ÇALIŞTI. ZAIF NOT ALDI.

Yanıt vermek için
6
61li 17.06.2019, 09:11

Binali Yıldırım şapkadan tavşan çıkaramadı. Sonuç değişmez İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı İmamoğlu'na hayırlı olsun.

Yanıt vermek için
?
? 17.06.2019, 09:18

ben onu bunu bilmem ama adamın biri adamın birini iyi benzetti akşam :)))

Yanıt vermek için
T
trabzonlu 17.06.2019, 09:43

Size bir gercekten bağsetmek istiyorum ben akpartili değilim particiliği bırakalım Cumhur Başkanımızın yanında böyle biri olmalı ülkemize cok faydalı olur

Yanıt vermek için
A
Ahmet 17.06.2019, 09:44

Trabzonun gururu İmamoğlu bir MHP li olarak bundan sonra yanındayım yolun bahtın açık olsun

Yanıt vermek için
S
SALİH 17.06.2019, 10:10

NOT VERİYORUM. YILDIRIM 95--------İMAMOĞLU 45

Yanıt vermek için