Rize'de sokak ortasında eski kocası tarafından silahla vurulan kadın ağır yaralandı.
Edinilen bilgiye göre, şehir merkezi Cumhuriyet Caddesi üzerinde bir dükkandan çıkan H.K. boşandığı eşi A.R.H. tarafından silahla vuruldu.
Sokak ortasında silahla vurularak ağır şekilde yaralanan kadın olay yerine gelen 112 acil servis ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından Rize Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Eski eşini silahla vurarak ağır şekilde yaralayan A.R.H. ise kaçmaya çalışırken, olay yerindeki polis ekipleri tarafından yakalandı. Olayla ilgili inceleme sürüyor.
Tüm Yorumlar (9)
nafaka
6 yıl önceŞiddeti tasvip etmiyoruz ancak ömür boyu nafaka tazminat ve kendi çocuğumuzu icra ile görmek konularında adil acil düzenlemeler bekliyoruz saygılarımla ????
rumuzyok
6 yıl önceBeyefendi , dilekcenizi buraya degil cumhurbaskanina yazarsaniz daha etkili olur.Boyle bir Toplumsal siddet olayinin altina kendi dertlerinizi anlatmayin.Zira yeri degil.saygilar
Adil
6 yıl önceÇoçuk varsa oçocuğun hakkıdır nafaka her haltı yeyip döv söv vur öldür acbırak şiddet uygula bide Nafaka dan deryanın sankı ödüyorlar da nafakayı da bu kadınlarda sizi çok öldürmüyor
Delikanlıca
6 yıl önceLanet olsun bir insanın kanını akıtana. Yuva yıkmak kolay değil. Kadın olsun erkek olsun ahlaksızlıklar devam edecek sonrada ayrilma konu olanda kurşunlar sıkılacak yok böyle bir dünya. Ahlaksızlıkla ömür tüketene, aldatana, insanların kanını dökene Allah lanet eylesin.
KORONA
6 yıl önceORDA BİR KİŞİ KORONA POZİTİF İSE RİZENİN NUFUSU %10 AZALACAKTIR. KARINCA GİBİ ÇOĞALDILAR.
mühendis orhan61
6 yıl öncealanda tek kişi taşiyici olsa tüm alan hastalık kapacak...millet olarak disiplin sıfır...devlet ne yapsin...
Osman baş
6 yıl önceNasıl olsa af çıkar memleket hali
Hamit
6 yıl önceKonuya vakıf olmak lazım. Tabiki genelleme yapılamaz. Fakat boşanan bazı eşler hem nafaka alıyor hem başka erkekle yaşıyor. Şiddeti tasvip etmiyorum yaralıya acil şifalar diliyorum. Fakat boşanan çiftler örf ve adatimize vicdana göre yaşamalı.
rumuzyok
6 yıl önceDevlet sokaga cikma yasagi ilan edebilseydi ne sokakta bu kadar insan olurdu ne de belki boyle bir olay yasanmazdi.