| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Ordu Yayın tarihi: 03 Ocak 2021 23:20 Güncellenme tarihi: 11 Aralık 2025 10:11

Kumru’da ev yangını: Dumandan etkilenen yaşlı çift hastanede

Ordu'da ev yangınında 2 kişi hastaneye kaldırıldı.

Ordu'nun Kumru ilçesinde bir evde çıkan yangın sonucu dumandan etkilenen iki yaşlı vatandaş hastaneye kaldırıldı.

Yangın, ilçeye bağlı Karacalı Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Dursun (73) ve Şevkiye Altıparmakoğlu (75) isimli yaşlı çiftin kaldığı evden dumanlar yükselmeye başladı. Durumun bildirilmesini üzerine olay yerine 112 Acil Servis ekipleri, Ordu Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekipleri ve polis ekipleri intikal etti. Evde bulunan ve dumandan etkilenen yaşlılar, vatandaşların ve ekiplerin yardımıyla çıkartılarak, 112 Acil Servis ekiplerince Kumru Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Yangın ise itfaiye ekiplerince söndürülerek kontrol altına alındı.

Yangının, elektrikli battaniyeden çıktığı düşünülürken, soruşturma sürüyor.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!