Türkiye Futbol Federasyonu'nun Trabzonsporlu yönetim kurulu üyesi Yılmaz Büyükaydın koronavirüs nedeniyle yoğun bakıma alındı.
Büyükaydın'ın Türkiye'nin Letonya ile oynayacağı maç öncesinde yapılan testte test sonucunun pozitif çıkması üzerine tedavisine başlanmıştı.
Dün akşam durumu ağırlaşan Büyükaydın'ın İstanbul'da Acıbadem Hastanesi'nde yoğun bakıma alındığı öğrenildi.
Tüm Yorumlar (8)
desteptul....
5 yıl öncegecmis olsun . yaradandan sifi diliyorum .
Osman-61
5 yıl önceYılmaz Büyükaydın'a Allah'tan acil şifalar dluerim.
Burçak
5 yıl önceÇok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.
Kemerkaya
5 yıl önceAllahım acil şifasını verir inşAllah .
DENİZZ
5 yıl öncegeçmiş Allah yardımcısı olsun
DENİZZ
5 yıl öncegeçmiş olsun Allah yardımcısı olsun
Zafer
5 yıl önceGeçmiş olsun, sanırım Ankara Büyük Kongreden bulaş. Milli Takımdan da olabilir. Ülkenin durumunun yansıması ne yazık ki.
adnan
5 yıl önceAllah yardimcisi olsun kisa zamanda atlatir ihsalla