| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Gündem Yayın tarihi: 08 Ekim 2015 14:06

Trabzon'da oy verme işlemi başladı!

Trabzon Havalimanı'na gelen gurbetçiler, 1 Kasım Milletvekili Genel Seçimi için oy kullanmaya başladı.    Yurt dışı seçmen kütüğüne kayıtlı seçmenlerin oy kullanabilmesi için Trabzon Havalimanı Dış Hatlar Terminali'nde belirlenen noktalara sandıklar konul

Trabzon Havalimanı'na gelen gurbetçiler, 1 Kasım Milletvekili Genel Seçimi için oy kullanmaya başladı. 
 
Yurt dışı seçmen kütüğüne kayıtlı seçmenlerin oy kullanabilmesi için Trabzon Havalimanı Dış Hatlar Terminali'nde belirlenen noktalara sandıklar konuldu.
 
Sandık görevlilerinden bilgi alan gurbetçiler, dış hatlar terminallerinin giden ve gelen yolcu bölümlerine konulan iki sandıkta sabah saat 08.00'den itibaren oylarını kullanmaya başladı.
 
Gümrük kapılarında oy verme işlemi, 1 Kasım Pazar günü saat 17.00'de sona erecek. Havalimanında 24 saat oy kullanılabiliyor.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bu Haber İlginizi Çekebilir

CHP'de MYK 5. kez toplanıyor!
Gündem

CHP'de MYK 5. kez toplanıyor!