AK Parti Yomra Belediye Başkan adayı İbrahim Sağıroğlu, İYİ Parti adayı Mustafa Bıyık’ın iddialarına cevap verdi. Başkan Sağıroğlu açıklamasında, “Makama sahip olmak için parti değiştirdiğimi iddia edenler yanılıyor. Benim bir korkum olsaydı en güçlü olduklarında karşılarına çıkmaz, bırakıp kaçardım. Başarımı hazmedemeyenler, ayda bir kulvar değiştirip farklı mercilerden karşıma çıkıyor. Ucuz siyaseti bırakın. Milliyetçi ayaklarla kimseyi kandıramazsınız. Yomra’mızın hayal gücüne değil, iktidar gücüne ihtiyacı var” dedi.
BENİM KOLTUK SEVDAM HİÇ OLMADI
Benim tek derdim Yomra’dır diyen Sağıroğlu, “Beni tanıyanlar gayet iyi bilir, makam sevdalığımın olmadığını. Beni tanımıyorlarsa da sorsun öğrensinler. Benim makamla, koltukla işim olmaz. Benim tek derdim Yomra’dır. Ben Yomra’ma hizmet için partimi değiştirdim. İktidar desteği ile birlikte Yomra’mıza neler kazandırabiliriz diye AK Parti’ye geçtim. Yomra’mızın geleceği için doğru zamanda doğru bir hamle yaptığımı düşünüyorum. Bu hamlemde meyve vermeye başladı. Kısa süre içerisinde de yatırımları ilçemize kazandırdık” şeklinde konuştu.
BİZ BU GÖNÜLLERE MAZHAR OLDUK
Milletimizin sevgisi ve desteği ile birlikte bütün engelleri tek tek aştık diyen Sağıroğlu, “Yaptığımız hizmetler ortada. Görmek isteyen gayet iyi görüyor. Görmeyene diyecek tek sözüm Allah yukarıda. Biz yaptıklarımızla milletimizin dualarıyla bugünlere geldik. Biz milletimize gönlümüzü, evimizi, soframızı açtık. Onlar bu samimi duyguları bilmez, hissedemezler. Bu aziz milletin gönlünde taht kurmak öyle kolay iş değildir. Biz bu gönüllere mazhar olduk” diye konuştu.
HDP İLE YAPACAĞINIZ PROJELERİ AÇIKLAYIN
Mega projelerin hazır olduğunu vurgulayan Sağıroğlu açıklamasına şöyle devam etti: “Arkadaşlarımız siyasette yeni olduğu için muhalefetten belediye başkanlığının ne olduğunu bilmezler, tahmin bile edemezler. Yomra’nın muhalefetle kaybedecek zamanı yok. Vatandaşımızda her şeyin farkında. Benim projelerim hazır. Çok yakında tek tek açıklayacağız. Siz Yomra’mıza HDP ile İYİ Parti ortaklığında yapacağınız projelerinizi açıklayın.”
Tüm Yorumlar (6)
Yomralı
7 yıl önceKendinbişe pacağın yok zaten. Hazır para yemesi güzel bir duygu olsa gerek. Keşke kendin plan projeler yapıp üretip yomraya hizmet edebilseydin.
Yorumsuz Yorumcu
7 yıl önceMevcut Belediye Başkanı İbrahim SAĞIROĞLU hedef değiştirmenin peşindedir. Mustafa BIYIK beyefendiyi tanıyan bilir ve milliyetçiliğini sorgulamaya da kimsenin hakkı yoktur. İbrahim Bey seçimi kaybedeceğini anladı hedef değiştirerek HDP ile ortak hareket edildiğini deklare etmektedir. Kısacası Başkan şunu diyor; kişi Yomra’lı da olda İyi Parti’ye oy veriyorsa PKK’dır. Böyle bir mantık olabilir mi? Hangi aklın ürünüdür bu? Bu dönem Yomra halkı gerekeni yapacak ve Mustafa Beyi Belediye’ye layık görecektir. Demokrat Parti, Doğru Yol Partisi şimdi ise Ak Parti ve şunu biliyoruz ki İbrahim SAĞIROĞLU aday gösterilmeseydi bugün ya CHP’ye ya Saadet’e ya da İYi Parti’ye aday olmak için başvuracaktı. Tarih yalan konuşmaz Sayın Başkan İyi Parti’ye oy vereceklere hakaret edemezsin...
Şevket
7 yıl önceVizyon bu olsa gerek Kaşüstü nün hali ortada hiçbir planlı iş yok Hastane yolu ortada, plansız yapılaşma Hala oy mu istiyorsun
iktidar gücü
7 yıl öncenasıl kullandıysan... o kadar oy bekle
Angarali 61
7 yıl önceYol kaldırım iş aş park ağaç pazaryeri lokal çöp meslek edinme çevre peyzaj bina kalitesi konusulsa güzel olur.kamplasmaya bel alti vurmaya gerek yok.
Büyük Hilmi
7 yıl önceYol yok, altyapı yok, doğalgaz yok, dalçık bitmiyor, rezillik çekiyoruz, her gün su elektrik kesiliyor, mağara devrine döndük resmen, sonra sana oy vermeyen vatan haini oluyor öyle mi? Kusura bakma başkan bu kez yemiyoruz. Oyumuz İyi partiye.