| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Gündem Yayın tarihi: 03 Ocak 2025 10:16 Güncellenme tarihi: 03 Ocak 2025 10:23

Memur ve emekli maaş zammı 2025 belli oldu

Memur ve emekliler için 2025 zammı belli açıklandı.

TÜİK’in aralık ayı Tüketici Fiyat Endeksi (TÜFE) verilerini açıklamasının ardından milyonlarca memur ve emeklinin beklediği zam oranları netleşti. 2025 yılı için belirlenen maaş artış oranları açıklandı ve emekli ile memurların alacağı 6 aylık enflasyon farkı da ortaya çıktı.

Memur ve Emekli Maaşlarına Yapılan Zam Oranları

Memur ve memur emeklilerinin maaşlarına yüzde 11.54 oranında zam yapılırken, SSK, Bağ-Kur ve tarım emeklisi olanların maaşları ise yüzde 15.75 oranında zamlandı. Bu zam oranları, TÜFE verileri doğrultusunda şekillendi ve maaşlara yansıtılacak.

En Düşük Emekli Maaşı İçin Beklentiler

2025 yılı itibarıyla en düşük emekli maaşlarına yönelik güncellemeler de dikkat çekti:

SSK ve Bağ-Kur emeklileri için taban maaşın 14 bin 500 TL civarında olması bekleniyor.

Memur emeklisi maaşları, yapılan zam oranlarıyla birlikte en düşük 17 bin 588 TL’den 19 bin 617 TL’ye yükseldi.

Zamlı maaşlar, ocak ayından itibaren hesaplara yatırılacak.

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
terzi memet
1 yıl önce

Sonunda biraz da olsa yüzümüz gülecek. Emeklinin eli rahatlayacak

Y
Yuzun
1 yıl önce

Taban fiyat neden hep yükseltilmeye çalışılıyor vatandaş zamanında çalışmamış askerlik borçlanması yapmış o bu şu bu derken zar zor 3600 günü tamamlamış emekli olmuş diğer vatandaş da gezmemiş dolaşmamış canını dişine takmış çalışmış 8 7 000-8000-10.000 gün prim günü yapmış gel şimdi ikisini de aynı parayı ver yinede konuşan diğeri oluyor

A
Arsinli
1 yıl önce

Bu para biz emeklilere çok fazla.. Sarayımız bütcesini ilk altı ayda bitirdi + örtülü ödenekte bitti.. Biz bu zamnaları sayın cumhurbaşkanımıza bırakalım para yemek ona yakışır..

Z
Zekeriya,
1 yıl önce

Bizi 15 000 TL ye makkum edip de lüks için de yaşayanları ALLAH CC CEHENNENİNDEN ÇIKARMASIN AMİN...

M
Mahmut Kopçacı
1 yıl önce

Kayetdağa iyi oranta zamlar yapıldı. Enpülasyon düşüyor gözle görünür şekilte. Fiyat artışları olmayacak kıta olsun kira olsun düşüyor. Saten ekonomi bakanımız olsun gerekli şekilte çalışıyorlar. Doğru yönetimle oluyor bu güzellikler. Bi paket sigaraya 60 70 80 lira verenler hiş konuşmasınlar hem kentilerini hem gençlere ködü örnek oluyorlar. Ben derimki ülke olarak çok iyi bir durumdayız şükürler olsun. Görüyoruz öteki ülkeleri a haberinte bizi dış ülkeler çekemiyor ama bundan böyle güçlüyüz.

Tüm Yorumlar (8)

T
terzi memet
1 yıl önce

Sonunda biraz da olsa yüzümüz gülecek. Emeklinin eli rahatlayacak

Y
Yuzun
1 yıl önce

Taban fiyat neden hep yükseltilmeye çalışılıyor vatandaş zamanında çalışmamış askerlik borçlanması yapmış o bu şu bu derken zar zor 3600 günü tamamlamış emekli olmuş diğer vatandaş da gezmemiş dolaşmamış canını dişine takmış çalışmış 8 7 000-8000-10.000 gün prim günü yapmış gel şimdi ikisini de aynı parayı ver yinede konuşan diğeri oluyor

A
Arsinli
1 yıl önce

Bu para biz emeklilere çok fazla.. Sarayımız bütcesini ilk altı ayda bitirdi + örtülü ödenekte bitti.. Biz bu zamnaları sayın cumhurbaşkanımıza bırakalım para yemek ona yakışır..

Z
Zekeriya,
1 yıl önce

Bizi 15 000 TL ye makkum edip de lüks için de yaşayanları ALLAH CC CEHENNENİNDEN ÇIKARMASIN AMİN...

M
Mahmut Kopçacı
1 yıl önce

Kayetdağa iyi oranta zamlar yapıldı. Enpülasyon düşüyor gözle görünür şekilte. Fiyat artışları olmayacak kıta olsun kira olsun düşüyor. Saten ekonomi bakanımız olsun gerekli şekilte çalışıyorlar. Doğru yönetimle oluyor bu güzellikler. Bi paket sigaraya 60 70 80 lira verenler hiş konuşmasınlar hem kentilerini hem gençlere ködü örnek oluyorlar. Ben derimki ülke olarak çok iyi bir durumdayız şükürler olsun. Görüyoruz öteki ülkeleri a haberinte bizi dış ülkeler çekemiyor ama bundan böyle güçlüyüz.

M
Muro
1 yıl önce

Ey em2kli bozdur bozdur ye oy vermek zorunda mısın buş sefer akp.mhp yi tatile gönderelim mi onlar yorulmuş hesap yapamıyorlar belli ki nedir 14500kira 20 ne yiyecek adam ne yese yesin umurlarında değil öylemı

C
CAPT,M,D,
1 yıl önce

TEMMUZ 2024 ÜN İLK HAFTASINDA BU SÜTUNLARDA 2025 OCAK AYI MEMUR EMEKLİLERİNE VERİLECEK ZAMMIN YÜZDE 11,41 OLACAĞINI YAZMIŞTIM,DAHA SONRAKİ ZAMANLARDA DA BU ORANIN VERİLEBİLECEĞİNİ TEKRARLAMIŞTIM, (HABER 61 İN ARŞİVLERİNE BAKILABİR,} BU BİR TAHMİN DEĞİLDİ İLGİLİLERİN YAPTIĞI AÇIKAMALARIN SATIR ARASI OKUMASI İDİ, DEMEKKİ ENFLASYON TÜİK ŞU VEYA BU HEPSİ PLANLANAN BU ORANIN DÜZENLEYİCİLERİ, YANİ EMEKLİLERE UYGUN GÖRÜLEN ORAN, BU,, PLANANAN ORAN BU,,

A
Ali
1 yıl önce

He he anladım Akp nin kadrolu trolü ne yapalım alkış mı istiyorsun