| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Gündem Yayın tarihi: 31 Mart 2016 16:23

Mehmet Öz: "Kupa Trabzon'da kalacak"

Voleybol Kadınlar Challenge Kupası finalinin ilk maçında deplasmanda Romanya'nın CSM Bükreş takımına 3-1 mağlup olan İmperial Hastanesi İdmanocağı, kupa inancını yitirmiyor.   Kulüp başkanı Mehmet Öz, Romanya temsilcisi karşısında takımın en tecrübeli ism

Voleybol Kadınlar Challenge Kupası finalinin ilk maçında deplasmanda Romanya'nın CSM Bükreş takımına 3-1 mağlup olan İmperial Hastanesi İdmanocağı, kupa inancını yitirmiyor.
 
Kulüp başkanı Mehmet Öz, Romanya temsilcisi karşısında takımın en tecrübeli ismi olan libero Necla Güçlü Esepaşa'nın ısınırken sakatlanmasının kendilerini olumsuz etkilediğini belirtti.
 
İlk maçı kaybetmelerinin dünyanın sonu olmadığını ifade eden Öz, "İdmanocağı camiası olarak bu kupayı kazanacağımıza inandık. Rövanşı 3-0 veya 3-1 kazanarak maçı altın sete taşıyıp kupayı müzemize getirmek istiyoruz." dedi.
 
Öz, pazar günü tüm Trabzon halkını salona beklediklerini vurgulayarak, "Bu kupanın Trabzon'a ne kadar yakışacağını biliyoruz. Kupa, Trabzon'da kalacak. Tüm takım olarak taraftarların desteğiyle voleybol şöleninde o kupayı havaya kaldıracağız." diye konuştu.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!