İYİ Parti Trabzon Milletvekili Yavuz Aydın, emeklilere yapılan %25’lik zammı meclis gündemine taşıdı ve emeklilerin haklarının sonuna kadar takipçisi olacağını belirtti.
“SARAYA KAPANMIŞ BİR İKTİDARIN MİLLETİ DUYMASI MÜMKÜN DEĞİLDİR”
Memur maaşlarına yapılan seyyanen zammın, emekli maaşlarına neden yapılmadığını soran Yavuz Aydın, “Yıllarca çalışıp, ömrünü Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ne hizmet için harcamış emekli vatandaşlarımız, bugün maalesef ek iş yapmadan geçinemez hale gelmiştir. Türkiye İstatistik Kurumunun gerçeği yansıtmayan enflasyon oranlarıyla, durumun vahametini gizlemeye çalışan Ak Parti hükümeti, pazardaki alevin farkında değil midir? Emekli maaşına yapılan %25 oranında ki zam, hangi verilere dayanarak hesaplanmıştır? Memur maaşına yapılan seyyanen zammın, emekli maaşlarına uygulanmamasının sebebi nedir?” şeklinde konuştu.
“EMEKLİLERİMİZE BUNU REVA GÖRENLER NASIL HESAP VERECEK?”
En düşük emekli maaşının asgari ücret sınırının altında kalmasının düzeltilmesi gereken en önemli sorun olduğunu ifade eden Yavuz Aydın, “Her gün zam üzerine zam haberlerinin geldiği bugünlerde, en düşük emekli maaşının asgari ücretten düşük olması, düzeltilmesi gereken başlıca sorunlardan sadece bir tanesidir. Saraya kapanmış bir iktidarın milleti duyması mümkün değildir. O kadar zenginlik arasında, emeklilerimize bu durumu reva görenler hangi vicdana sığınıp, nasıl hesap verecekler? Haklarının sonuna kadar takipçisi olacağım.” dedi.
Tüm Yorumlar (6)
Atacan
2 yıl önceNe uğraşıyorsunuz. İktidar ortağı koltuk değneği parti bile temennide bulunuyor. Yandaş vatandaş da bu eylemiyle mutlu oluyor. Sanki zammı vermeyen muhalefet partisiymiş gibi. 33 milyon emeklinin %70 i iktidara oy vermiştir. Kendi düşen ağlamaz. Yandaşlığa devam. Nas var faiz düşer alkışlarlar. Faiz artar alkışlarlar. Dış güç yalanıyla oyalanırlar. Her şekilde mutlu yandaşlar,ağlamayın. Kendim ettim kendim buldum şarkısını dinlemeye devaaam.
Onurlu.
2 yıl önceTrabzon'da öğretmenlerin Haziran ders ücretleri ödenmemiş. Normalde temmuz 6-7 si ödenirdi. Bütçe patlamış. Yandaş alkışlasın dursun. İnsanlar hak ettiğini alamıyor. Maaş zammına gelene kadar. %25 zam ile vatandaş enflasyona ezdirilmedi dedi ya AKP. Hep alkışladı yandaşlar.
Ateşoğlu
2 yıl önceEmekli kendine bunu reva gördü kimsenin günahını alma, işin mi yok boşver, millet bahçesinde yatip uzansinlar
M.Birinci
2 yıl önceEmekliler zor durumda,yapılması düşünülen %25 zam çok komik bir rakam.8077 tl lik seyyanen zam emeklilerede verilmeli.
CAPT,M,D,
2 yıl önceSAYIN VEKİL EMEKLİ MEMNUN KEYFİ YERİNDE,SİZE NE OLUYOR?
haşim
2 yıl önceemekliler bu kadar parayı ne yapacağız, halimizden çok memnunuz diyor. kimse şikayetçi değil.