| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Gündem Yayın tarihi: 12 Şubat 2019 21:45 Güncellenme tarihi: 14 Nisan 2026 13:11

Hüseyin Örs: Namoğlu istifa etti, sıra TFF'de!

İYİ Parti Trabzon Milletekili Hüseyin Örs 22 Ocak'ta yaptığı konuşmayı hatırlattı

Trabzonspor'un hakemler tarafından katledilmesiyle birlikte hedef isimlerden biri olan MHK Başkanı Yusuf Namoğlu görevinden istifa etti.

İstifa gelişmesinin ardından İYİ Parti Trabzon Milletvekili Hüseyin Örs, sosyal medyadan bir mesaj paylaşarak Namoğlu'nu 22 Ocak'ta TBMM'de istifaya davet ettiğini hatırlatarak sıranın TFF'de olduğunu belirtti.

Örs " Ahımız tuttu! MHK Başkanı Yusuf Namoğlu istifa etti. Sıra TFF'de! Başka Trabzonspor yok" ifadelerini kullanarak 22 Ocak'ta gerçekleştirdiği konuşmanın görüntülerini paylaştı

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

I
Ishak
7 yıl önce

tüp de istifa etsin

A
Abdullah
7 yıl önce

Ah la hiç alakası yok.adam mertçe bu işi yapamıyorum diye istifa etti.

M
mehmet h.h
7 yıl önce

Hocam sende olmasan 1.5 milyon trabzonlunun hakini kimse savunmiyacak meclisde 26 trabzon kokenli vekilvar ama hepsi barmak vekili barmak kaldir barmak indir trabzonu savunmayip trabzon vekili diye gecinen yalakalar 1.5 milyon trabzonlu sizden hakini akacak size kakimiz gelal deyildir aldiginiz maas haram zikim olsun

M
mahmuTS
7 yıl önce

Fb istedi dye istifa etmistir.

T
Tolga
7 yıl önce

Hocam sizi Trabzon belediye başkanı olarak görmek isterdik.İyi partili değilim ama size her zaman oy veririm.

Tüm Yorumlar (12)

I
Ishak
7 yıl önce

tüp de istifa etsin

A
Abdullah
7 yıl önce

Ah la hiç alakası yok.adam mertçe bu işi yapamıyorum diye istifa etti.

M
mehmet h.h
7 yıl önce

Hocam sende olmasan 1.5 milyon trabzonlunun hakini kimse savunmiyacak meclisde 26 trabzon kokenli vekilvar ama hepsi barmak vekili barmak kaldir barmak indir trabzonu savunmayip trabzon vekili diye gecinen yalakalar 1.5 milyon trabzonlu sizden hakini akacak size kakimiz gelal deyildir aldiginiz maas haram zikim olsun

M
mahmuTS
7 yıl önce

Fb istedi dye istifa etmistir.

T
Tolga
7 yıl önce

Hocam sizi Trabzon belediye başkanı olarak görmek isterdik.İyi partili değilim ama size her zaman oy veririm.

T
TEMEL DOGRU
7 yıl önce

sayin örs futbol cahili demirerön ve ekibi gitmeden bu isler rüzelmez türk futbolunu katlettiler yaziklar olsun

K
kastamonulu
7 yıl önce

ya hu beyfendi beddua ah vs. vs. ülkeyi yönetenlerin,seçilmişlerin değil de bizim etmemiz gereken bişey diye düşünürdüm şu durumda ama onu da aldınız elimizden..Sizin çatır çatır hesap sormanız lazım ah etmeniz değil yazık valla...

M
miktatçavuşkarkaç
7 yıl önce

Trabzonun tek milletvekili sensin diğerlerinden hiç bir şey olmaz

R
rıza61
7 yıl önce

hocam Trabzon vekili olarak üzerine düşeni fazlasıyla yaptı darısı diğer vekillerimizin başına....

O
Oktay
7 yıl önce

Namoğlu gider,Namsizoğlu gelir bu düzen hep böyle devam eder.Trabzonspor için birşey değişmez.Bakan,Milletvekili,Iş Adami,Kapitalist Babalar hepsi küçük Şehir Trabzondan çikip Büyük Türkiye ye yön veren insanlar.Gel görki,Trabzon şehri Varlik içinde yokluk çeken,ezilen,Hakki yenilen bir şehir.Ben şahsen düzeleceğine inanmiyorum.Hangi Parti,Iktidar,Isim benim için fark etmiyor.Bunu yillardir yaşiyoruz.Fener,Bjk bu sene kötü gidiyor.Seneye sira onlarda.Biz ne kadar iyi olsak bile.Kimse bize Ekmek yedirmez.Haram puan,düdük,Maç,Penalti işlerini de geçmemiz lazim.Bizde Allaha inaniyoruz.Harami ve Helali biliriz şükür.Düşmani,ayni Silahla vuracaksin.Sende Masabaşi,masa alti,gerekirse Adam bile satin alacaksin.Zafere giden her yol mübah dir.

Ömer
7 yıl önce

Akp lı vekıller nerde acaba, Allah sızden razıolsun sayın örs. Yılardır sızın kıpıvekıllerı arıyıruz. Şike dönemınde, akp

Ömer durmuş
7 yıl önce

Allalah sizden razı olsun sayın örs. Akpli vekıller sızın katar seslerınu duyursaytı, şike döneminde, hak etdıgımiz sampıyonluk kupaası trabzona gelirti.