BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, camialarının motive edilmesi gerektiğini söyleyerek, Sivas Belediyesi'nin BBP'ye bırakılması gerektiğini savundu. Destici, kazandıkları belediyeler olursa oralardaki sokak köpekleri hakkındaki projesini anlattı.
BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, camialarının motive edilmesi gerektiğini söyleyerek, Sivas Belediyesi'nin BBP'ye bırakılması gerektiğini savundu.
Cumhur İttifakı'nın ortağı, BBP lideri Mustafa Destici, yerel seçimde tabanlarının motive olması için Sivas Belediye Başkanlığı'nın BBP'ye bırakılması gerektiğini söyledi.
Basın toplantısı düzenleyen Destici genel seçimlerde Cumhur İttifakı'na destek verdiklerini hatırlatırken "Tabii burada bizim bu seçimlerde parlamentoya girememiş olmamızda hem bizi üzdü hem tabanımızı üzdü hem de Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde de bir eksikliği de ortaya çıkardı" ifadesini kullandı.
BBP heyetiyle AK Parti heyetinin yerel seçimler konusundaki görüşmelerinin devam ettiğini belirten Destici, kendisinin de Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'la görüşme ihtimalinin olduğunu aktardı.
Destici "Bizim tabii şu an geldiğimiz noktada bizim elbette Sivas başta olmak üzere kendi adaylarımızla gireceğimiz iller ve ilçeler başta olmak üzere yine kendi adaylarımızla gireceğimiz ilçeler ve beldeler olacaktır. Ama diğer taraftan Cumhur İttifakıyla birlikte iş birliği içerisinde gireceğimiz iller, büyükşehirler ve ilçeler de olacaktır” diye konuştu.
'CAMİANIN MOTİVE EDİLMESİ LAZIM'
Destici şöyle devam etti:
"Görüşmelerimiz devam ediyor ama ilkesel olarak bazı yerlerde birlikte girme konusunda başta büyükşehirler olmak üzere bir irade beyanı var. Sivas’ta adayımızın desteklenmesinden tabii bundan büyük memnuniyet duyarız. Böyle bir hani talebimiz zaten var. Yani bunu zaten gizlemiyoruz. Bunu açıkça da ifade ediyoruz. Şöyle ki, biz aslında bunu bir pazarlık unsuru falan da konuşmuyoruz. Yani biz Büyük Birlik Partisi 2009 yerel seçimlerde 900 bin oy almış. Bu 900 bin oyun 4’te bir yerde aday göstermesine rağmen almış. Biz bu 900 bin oyu ve diğer aday göstermediğimiz yerlerdeki oyları yani milyondan fazla oydan bahsediyoruz. Bu oyların tamamını yani Büyük Birlik Partisi tabanının tamamını, başta İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirler olmak üzere Cumhur İttifakı adaylarının ortak adaylarının olduğu başka büyükşehirler olmak üzere diğer seçim çevrelerinde il belediye başkanlıklarında nasıl eksiksiz bir şekilde sandığa getirebiliriz ve Cumhur İttifakı adaylarına bu anlamda oy verdirip, büyük katkı sağlayabiliriz. Bunun için de Büyük Birlik Partisi tabanının, camianın motive edilmesi lazım. Bunu motive edecek şey de Sivas belediye başkanlığının Büyük Birlik Partisi'ne bırakılması olur."
‘HANGİ BELEDİYE BİZE TESLİM EDİLİRSE, ORADA BİR TANE BAŞIBOŞ KÖPEK HİÇ KİMSE GÖREMEYECEK’
Destici, kazandıkları belediyeler olursa oralardaki sokak köpeklerinin ne yapılacağı ile alakalı ipucu verdi:
“Biz Büyük Birlik Partisi olarak bu konuyla ilgili ne yapabiliriz, nasıl bir teklifte bulunabiliriz? Ya da halkımıza ne vaat edebiliriz? Bunu etraflı bir şekilde araştırdık. Ve şunu gördük. Yani daha önce ne yapılmış bu konuyla ilgili? 1932 yılında Gazi Mustafa Kemal Atatürk bir tamim yayınlamış. Bakın bu mesele ta o zamanında meselesiymiş. Önce mesela biz Sivas 2009’da Sivas belediyesini kazandığımızda 2009-2014 yılları arasında Sivas'ta yaklaşık arkadaşlarımız tespit ettiler. 1100 tane sokak köpeği tespit edildi. Ve bunların tamamı için hayvan barınağı yapıldı. Tamamı hayvan barınağına konuldu. Ama o sayıya yetecek kadardı. Şimdi ben Sivas'a sordum. Sivas'ta şu anda 20 bine yakın sokak köpeğinden bahsediliyor. Peki bu kadar 20 bini nereye koyacaksın? Dolayısıyla da bunun bütün dünya çözümünü nasıl bulmuşsa, Atatürk nasıl bulmuşsa biz de aynı çözümü bulacağız. Ve vatandaşlarımızı, kadınlarımızı, çocuklarımızı bu sokak köpeklerinden ve onların saldırılarından kurtaracağız. Aynen 2009-2014 yılları arası Sivas'ta yaptığımız gibi milletimiz hangi şehrin hangi ilçenin hangi beldenin belediyesini bize teslim ederse, belediyeyi aldıktan 1 ay sonra orada bir tane başıboş köpek hiç kimse göremeyecek. Evet. Bunun sözünü veriyoruz."
Tüm Yorumlar (13)
Kaloğlu
2 yıl önceEyvallah başkanım inşaallah
Trabzon
2 yıl önceSahi bu kişi kimdi.bu aralar havalarda soğudu
Cantekin Özbel
2 yıl önceAllah hiçbir canlıyı gereksiz yaratmamıştır.o gafurdur o rahimdir. Bütün masum sokak köpekleri yaşayacak ve Öldürmek isteyenlerin sonu hüsran olacaktır
Mehmet Yıldız
2 yıl önceSanırsın ki her gün yüz kişiye köpek saldırıyor. Bunun yapacağı proje bu kadar olur ancak.Gucun yetiyorsa kadın cinayetlerini durdur , trafik kazalarını önle v.s
KaraÇomar
2 yıl önceKarnı acikmus gibi konusayi
Mehmet bohçali
2 yıl önceMuhsin başkanın kemikleri sızlıyor
ALKATRAS61
2 yıl önceVERİN ŞUNA BİR MUHTARLIK...
torun akk
2 yıl önceBU PALAVRALARI BIRAKIN KİMLERDEN ÖĞRENDİĞİN BELLİ KÖPEKLER SİZİN BAĞINIZA Mİ GİRDİ. ATMA CAM KIRARSIN.
Ahmet
2 yıl önceAllah sizin gibi vicdansızlardan korusun.işin kolay yolu öldür kurtul ne kolay.Atatürk öyle yapmadı iyi araştır ve o yıllarda hastalık yaygındı ve bu zamandaki gibi teknoloji yoktu şimdi her şey farklı sizin kafanız bu yıllarda geçerli değil çok şükür .
Ahmet
2 yıl önceÇok beklersin daha
Bünyamin GÜRSOY
2 yıl önceSayın Destici zaten sizden bundan öte bir büyük proje HİÇ KİMSE GÖREMEYECEK Birde kasaptan et almayıp, 3-5 ortak koyuna girecektik değil mi?
Fulden
2 yıl önceKafayı taktınız hayvanlara acaba bu hayvanlar saldırıyorsa suçlusu insan denilen yaratık ama insanlar hiç suçlanmıyor zavallı hayvanlar suçlanıyor önce insanları suçlayın çekin pis ellerinizi hayvanların üstünden
Hakan
2 yıl önceHayvanların saldırdığı 9 yaşındaki kız mı suçlu ?