Sosyal Güvenlik ve Çalışma Bakanı Işıkhan, SSK ve Bağ-Kur emeklilerine yönelik bir açıklama yaparak, Ocak ayı itibarıyla emekli aylıklarına yapılacak zam oranını yüzde 49,25'e çıkardığını duyurdu.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın daha önce yaptığı açıklamada, SSK ve Bağ-Kur emeklilerine ek yüzde 5 zam yapılacağını belirtmişti. Bu ek zam, emekli aylıklarındaki oranı yüzde 37,6 'dan yüzde 42,6'ya çıkarmıştı. Ancak, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın talimatı üzerine bir ek zam daha gerçekleştirildi.
Bakan Işıkhan, yapılan ek zamlarla birlikte SSK ve Bağ-Kur emeklilerinin ocak ayı itibarıyla emekli aylıklarındaki artışın yüzde 49,25'e yükseltildiğini belirtti. Böylece, emeklilere sağlanan bu yeni düzenleme ile maaşlarda önemli bir artış sağlanmış oldu.
Bakan Işıkhan, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "SSK ve Bağ-Kur emeklilerimizin emekli aylıklarındaki artışı ocak ayı itibarıyla yüzde 49,25’e yükseltiyoruz. Resmi Gazete'de yayımlandıktan sonra farklar 1 haftada ödenecek." ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (14)
Gökhan 61
2 yıl önceŞuraya bak insanlarla nasıl dalga geçiyorlar yazık
Satarili
2 yıl önceSeçimlere kadar böyle çalkalanir ve ortadan kaybolur.
Kerem
2 yıl önceVerebiliyordun neden insanlara yok yüzde otuzyedi yok kırkiki yok kırkdokuz diye saçma işler yaptın.Ak partiyi Erdoğan kurdu ve Erdoğan bitiriyor.Bunun ekonomi ile bütçe ile izahı mümkün değil.Bunun tek izahı var hükümette kimsenin kimseden haberi yok.Muhalefet desen aynı.Bir yanda Özgür öbür yanda Ekrem savaşı.Kimsenin derdi vatandaş değil.İki tarafın da tek derdi koltuk.Olan bize olacak Mevla yardımcımız olsun.
Fuat
2 yıl önceBu insanlar artık uyandı yemezler sayın başkan
Hasan
2 yıl önceEmekliye değil, sadece işçi emeklisine
CAPT,M,D,
2 yıl önceBU YAPILANLAR DEVLET CİDDİYETİ İLE BAĞDAŞIYOR MU? TEK KELİME İLE YAZIK,,,
Trabzon
2 yıl önceVermeyelim artık bu zihniyete Oy.yemin ederim görün bakın hiç birşey olmaz Vatanımız rahatlar.herşey normale döner.
Trabzon
2 yıl önceSeçim zammı yerse
XYZ
2 yıl önceKOBRALAR SAKİN OLUN SİZLİK BİR DURUM YOK. ÇAY OCAKLARINDA OTURUP DEDİKODU YAPIN SİZ ,
Vatandaş
2 yıl önceSanki köpeğe kemik atar gibi hergün bir zam müjdesi.sanki babanızın malını verir gibi insanlarla kafa bulmayın artık...her vatandaş gibi emeklinin hakkıdır insan gibi yaşamak.devlet ne için vardır halkını daha rahat ettirmek için.Şeyh Edebali ne güzel söylemiş " ey oğul insanı yaşat ki devlet yaşasın" vesselam...
Ahmet
2 yıl önceMemur emeklisi üvey evlatmı.
Sürünen emekliler
2 yıl önceAğam bizimle eğleniyor
Sedat şahin
2 yıl önceNasreddin hoca misali eşeği kaybettirip sonra buldurup sevindiriyor.
Remzi-1461
2 yıl önceMemura verdikleri seyyanen maaş zammı da emekliye vermedikleri sürece bu maaş zamlarının hiç biri adaletli ve sgk-bağ-kur emeklisini memnun edecek bir artış asla olmaz.Emeklinin büyük çoğunluğu Ak parti ve Sayın Cumhurbaşkanına oy verimiştir;fakat emekli şu an aşırı şekilde küsmüş ve benim tahminin emeklinin büyük çoğunluğu sandığa gitmez diye düşünüyorum.10 Bin lira ile yaşamak nasıl olacak?Memura bol keseden dağıtılırken,emekli bu şekilde yokluğa neden terk edildi?