| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Gündem Yayın tarihi: 23 Ocak 2024 21:25 Güncellenme tarihi: 23 Ocak 2024 21:38

Bakan Işıkhan Emekliye ek zam müjdesini verdi!

Bakanı Işıkhan, SSK ve Bağ-Kur emeklilere yapılacak ek zam müjdesini açıkladı.

Sosyal Güvenlik ve Çalışma Bakanı Işıkhan, SSK ve Bağ-Kur emeklilerine yönelik bir açıklama yaparak, Ocak ayı itibarıyla emekli aylıklarına yapılacak zam oranını yüzde 49,25'e çıkardığını duyurdu.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın daha önce yaptığı açıklamada, SSK ve Bağ-Kur emeklilerine ek yüzde 5 zam yapılacağını belirtmişti. Bu ek zam, emekli aylıklarındaki oranı yüzde 37,6 'dan yüzde 42,6'ya çıkarmıştı. Ancak, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın talimatı üzerine bir ek zam daha gerçekleştirildi.

Bakan Işıkhan, yapılan ek zamlarla birlikte SSK ve Bağ-Kur emeklilerinin ocak ayı itibarıyla emekli aylıklarındaki artışın yüzde 49,25'e yükseltildiğini belirtti. Böylece, emeklilere sağlanan bu yeni düzenleme ile maaşlarda önemli bir artış sağlanmış oldu.

Bakan Işıkhan, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "SSK ve Bağ-Kur emeklilerimizin emekli aylıklarındaki artışı ocak ayı itibarıyla yüzde 49,25’e yükseltiyoruz. Resmi Gazete'de yayımlandıktan sonra farklar 1 haftada ödenecek." ifadelerini kullandı.

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

G
Gökhan 61
2 yıl önce

Şuraya bak insanlarla nasıl dalga geçiyorlar yazık

S
Satarili
2 yıl önce

Seçimlere kadar böyle çalkalanir ve ortadan kaybolur.

K
Kerem
2 yıl önce

Verebiliyordun neden insanlara yok yüzde otuzyedi yok kırkiki yok kırkdokuz diye saçma işler yaptın.Ak partiyi Erdoğan kurdu ve Erdoğan bitiriyor.Bunun ekonomi ile bütçe ile izahı mümkün değil.Bunun tek izahı var hükümette kimsenin kimseden haberi yok.Muhalefet desen aynı.Bir yanda Özgür öbür yanda Ekrem savaşı.Kimsenin derdi vatandaş değil.İki tarafın da tek derdi koltuk.Olan bize olacak Mevla yardımcımız olsun.

F
Fuat
2 yıl önce

Bu insanlar artık uyandı yemezler sayın başkan

H
Hasan
2 yıl önce

Emekliye değil, sadece işçi emeklisine

Tüm Yorumlar (14)

G
Gökhan 61
2 yıl önce

Şuraya bak insanlarla nasıl dalga geçiyorlar yazık

S
Satarili
2 yıl önce

Seçimlere kadar böyle çalkalanir ve ortadan kaybolur.

K
Kerem
2 yıl önce

Verebiliyordun neden insanlara yok yüzde otuzyedi yok kırkiki yok kırkdokuz diye saçma işler yaptın.Ak partiyi Erdoğan kurdu ve Erdoğan bitiriyor.Bunun ekonomi ile bütçe ile izahı mümkün değil.Bunun tek izahı var hükümette kimsenin kimseden haberi yok.Muhalefet desen aynı.Bir yanda Özgür öbür yanda Ekrem savaşı.Kimsenin derdi vatandaş değil.İki tarafın da tek derdi koltuk.Olan bize olacak Mevla yardımcımız olsun.

F
Fuat
2 yıl önce

Bu insanlar artık uyandı yemezler sayın başkan

H
Hasan
2 yıl önce

Emekliye değil, sadece işçi emeklisine

C
CAPT,M,D,
2 yıl önce

BU YAPILANLAR DEVLET CİDDİYETİ İLE BAĞDAŞIYOR MU? TEK KELİME İLE YAZIK,,,

T
Trabzon
2 yıl önce

Vermeyelim artık bu zihniyete Oy.yemin ederim görün bakın hiç birşey olmaz Vatanımız rahatlar.herşey normale döner.

T
Trabzon
2 yıl önce

Seçim zammı yerse

X
XYZ
2 yıl önce

KOBRALAR SAKİN OLUN SİZLİK BİR DURUM YOK. ÇAY OCAKLARINDA OTURUP DEDİKODU YAPIN SİZ ,

V
Vatandaş
2 yıl önce

Sanki köpeğe kemik atar gibi hergün bir zam müjdesi.sanki babanızın malını verir gibi insanlarla kafa bulmayın artık...her vatandaş gibi emeklinin hakkıdır insan gibi yaşamak.devlet ne için vardır halkını daha rahat ettirmek için.Şeyh Edebali ne güzel söylemiş " ey oğul insanı yaşat ki devlet yaşasın" vesselam...

A
Ahmet
2 yıl önce

Memur emeklisi üvey evlatmı.

S
Sürünen emekliler
2 yıl önce

Ağam bizimle eğleniyor

S
Sedat şahin
2 yıl önce

Nasreddin hoca misali eşeği kaybettirip sonra buldurup sevindiriyor.

R
Remzi-1461
2 yıl önce

Memura verdikleri seyyanen maaş zammı da emekliye vermedikleri sürece bu maaş zamlarının hiç biri adaletli ve sgk-bağ-kur emeklisini memnun edecek bir artış asla olmaz.Emeklinin büyük çoğunluğu Ak parti ve Sayın Cumhurbaşkanına oy verimiştir;fakat emekli şu an aşırı şekilde küsmüş ve benim tahminin emeklinin büyük çoğunluğu sandığa gitmez diye düşünüyorum.10 Bin lira ile yaşamak nasıl olacak?Memura bol keseden dağıtılırken,emekli bu şekilde yokluğa neden terk edildi?