Asgari ücret tespit komisyonu ikinci toplantısını gerçekleştirdi. Toplantı sonrası açıklamalar yapıldı.
Türk-İş Genel Sekreteri Ramazan Ağar, toplantı sonrası yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı;
"Herhangi bir rakam telaffuz edilmedi. Her kesimin görüşü alındı. Görüşmeler süratle devam edecek. Kısa sürede görüşmeler tamamlanacak. Rakam belli olmadı. Şu an kesin bir şey söyleyemeyiz. Geçim şartları belli, asgari ücretlilerin geçinemediği belli. Kiraların ödenemediğini biliyoruz. Büyükşehirlerde 10 bin liranın altında kira yok. Ortada henüz bir rakam yok. O yüzden mutabakat olur mu olmaz mı, bir şey söyleyemiyoruz. Bu hafta yeniden bir araya geleceğiz. İnşallah kısa sürede bu işi sonuca bağlamak istiyoruz."
Tüm Yorumlar (9)
salih
2 yıl önceLAFONTENDEN MASALLAR.
Hasan KOL
2 yıl önceYazıklar olsun.... Özel sektörde sizin gibi çalışanlara asla iş verilmez. Toplan dağıl, yeniden keşif mi yapıyorsunuz?
Metin
2 yıl önceTiyatro bir müddet daha devam edecek yani hadi bakalım güzel bir oyun olsun görelim sizi sendika iş veren hükümet güzel bir oyun olsun
Osman
2 yıl önceRakam olmadan ne için uzlaşacaksınız? Bu nasıl bir komedi...?
Tursun
2 yıl önceÖzerk federasyon gibi utanıyorum herşey belli bu filim niye cumhurbaşkanı 17000 dedi altını söyleyecek toplar kimde var bu ülkenin herşeyini yönetiyor yani örtülü krallık muhalefet yok şehröcenazesinden sonra PKK ya gidene kim oy verir yani adam yokluğundan 11 oynayan futbolcu gibi faizler 55 yok döviz dolu memur 50 bin alırken işçiye verilen para tartışılıyor niye patron oda haklı akşam tavuk 50 sabah 60 lokantacı nasıl dönsün tek çözüm bizde köpek eti yiyelim hem gündem kurtulur hemde memleket
murat hakyemeyen
2 yıl öncetiyatro ya devam memleketin işçisi ,esnafı devletin memuruna bürokratına çalışıyor.işçiden al memura ver ne güzel dünya bu ülkede ne adam gibi sendika var nede adam gibi hakkını savunacak işçi ve köylü insanlar var.asgari ücretin asgari memur maaşı ile eşitlenmesi gerektiğini hiç kimse dile getirmiyor. işçi yi ez ne güzel dünya, ama suçlu özelde çalışan işçi kendini sevdirmeyi seviyor..bu işçilere 13 999 tl den fazlası haram hak ettikleri budur.
murat hakyemeyen
2 yıl öncerecep in kulları tiyatro oynuyor işçi sınıfıda aval aval izliyor.gaziantep belediye başkanının dediği gibi bakıyor bu millet.
Galanimadan Osman
2 yıl önceİşci, emekçi zaten hep haklı, diğerleri haksız kazanç, herkes fabrikatör. Zırzavat takımı
fuat k
2 yıl öncedevlet memuru tutuyo asgari ücretle çalışan vatandaş kan aglıyor kan