Aslen Trabzonlu olan AK Partili milletvekili Ahmet Hamdi Çamlı yine bir sosyal medya paylaşımı ile çok konuşulanlar arasında yer aldı.
Çamlı Twitter'dan iki görsel paylaşarak "Eski Türkiye ile AK Parti dönemi Karadeniz yolları farkı! Ey gidi, nereden nereye..." ifadelerini kullandı.
Çamlı'nın paylaşımında eski Türkiye diye kastettiği fotoğrafın Hindistan’da Himaçhal Pradeş’te bulunan Kinnaur district bölgesinden olduğu ve bu bölgenin engebeli , zorlu yollardan oluştuğu belirtildi.Bu nedenle bir çok kullanıcı Çamlı'yı hata yapmakla eleştirirken bazıları ise Çamlı'nın gönderme yaptığını savundu.
Çamlı'nın sonraki paylaşımlarında gönderme yaptığını savunsa da Hindistan - Karadeniz görseli oldukça ses getirdi.
Çamlı, kendisine "Ekte paylastiginiz fotoğrafın nerede olduğu ile ilgili video var. Google image'ten fotograflari paylaşmadan önce onaylatmanızı tavsiye ederim. Milletvekili de bu ülkede trollük yapacaksa işimiz çok." şeklindeki yoruma ise "Kır kabuğunu, gogıl'ın dışına çık, Karadeniz yollarına bir bak bakalım, bişey analayabilecekmisin. Biraz gayret" şeklinde yanıt verdi
Tüm Yorumlar (20)
kazım
7 yıl önceekteki uçurum fotosu tailand. ulan herşeyinizmi yalan beee
Trabzonli
7 yıl önceYersen! Yiyoruz.
Ahmet Köse
7 yıl önceBen Karadenizde öyle bir yol görmedim, bu yol sanki Hindistan da olacak gibime geliyor, hayatınız yalan dolan
Gümüşhane 29
7 yıl önceOnu bunu bilmem tek gercek Akpartinin milleti böldüğü ve Türkiyemin kimyasını bozduğudur
Oktay
7 yıl önceSayin Vekil. Türkiye de,karadenizde böyle bir yol yok.Ben AKP ye Oy vermiş biri olarak söylüyorum.Ayiptir,insanlarin akliyla dalga gecmeyin. Ben,Ulaşim yapilmasinin yanindayim,tabii ki Tabiata zarar vermeden.Hindistan Dağlarinin resmini alip insanlari Aptal yerine koymaktan vazgecin.
Tatar
7 yıl önceİroniyi anlayacak kadar yok mu...
Misafir
7 yıl önceKaradenizde böylebir yol vardi 1988_89da o yol Turgut Özal zamaninda asagiya denizkenarina indirilmistir.
Ergün Özşahin
7 yıl önceKoyun'uz ya Siz de koyun hatta eşekle patikada giden dayı resmi de güzel olur!
zekai
7 yıl öncebence IRONIYI hepsi anladi.Baska siyasi görüste olmalarindan dolayi anlamak istemiyorlar!!!
Misafir
7 yıl önceO yol Yorozburnu civarlarinda hala duruyordu merak eden gidip bakabilir.Buyolu gençler bilemez.
doğan yıldız
7 yıl önceyapıldı da ne oldu küçükken farozdan denize girerdik. hiçbir yeri sel basmazdı.
tamer
7 yıl öncecehalet kötü şey bilmemek bilmediğinide bilmemek
Hasan
7 yıl önceBelki Ç aykara Karaçam Bayburt yolu diye bu resmi keklemişler zavallıya. Önce Soğanlı dağına çıksında gerçekleri görsün. Sayın vekil.
Remzi
7 yıl önceYalamada sınır yok salla gitsin yerse belki reis görürse odullendirir hesabı..
Serkan
7 yıl önceSöz konusu reisin şoförü kontenjanından meclise sokulan yeliz olunca herkes ironi yapacak kadar zeki (!) olduğu görüşünde birleşiyor zaten.
misfir
7 yıl önceBir şey de söylenince cevap bu, ironiyi görün, büyük resmi görün. kurban olayım göz göre göre dalga geçiyolar. görün artık.
Asi
7 yıl önceYolları beğenmeyen - inkar eden nankörler kullanmasın, eski yollardan gitsin. Yapılanı takdir etmek eleştiriyi anlamlı kılar.
Ni body
7 yıl önceBen onu bunz bilmem 47 yasindayim Istanbuldan Trabzona giterken iki günümüzü alirdi 30km yolu 3 saat sürerdi yigiti öldür hakkini yeme
Sonmez
7 yıl önceMubalaga
Gökhan yılmaz
7 yıl önceAllah akıl fikir versin,insan bu kadarmı kendini bilmez,bu kadarmı kendini kaptırır ulan bu karadenizin neresinde...