Ağrı'da toplu açılış törenine katılan Başbakan Binali Yıldırım, demiryolu'nun yapılacağını söyledi.
Toplu açılış töreninde yaptığı konuşmasında Ağrı'ya demiryolu ve doğalgaz geleceğinin müjdesini veren Başbakan Binali Yıldırım, şunları söyledi:
YOLLARI BÖLERİZ TÜRKİYE'Yİ BÖLDÜRTMEYİZ
"Ayrımcılığa son verdik, Türkiye'nin yollarını açtık. Yolları böldük, hayatları birleştirdik. Milleti birleştirdik. Yolları böleriz, Türkiye'yi böldürtmeyiz. Ağrı'yı tarım ve hayvancılığın merkezi yapacağız, buradan sözünü veriyorum.
BİZ YOL YAPIYORUZ TERÖRİSTLER KAZIYOR AMA..
Biz yol yapıyoruz, bu teröristler yolları kazıyor, patlayıcı yerleştiriyor. Ama ne yaparlarsa yapsınlar, onların tehdidine benim hemşehrilerim boyun eğer mi? Ağrı boyun eğer mi? Ağrı, Doğu'da Türkiye'nin birliğinin, kardeşliğinin teminatıdır.
Gündem
Yayın tarihi:
22 Haziran 2016
00:00
Ağrı'ya Trabzon’dan önce demiryolu giderse şaşırmayız!
Trabzon hala bekliyor...