| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Gümüşhane Yayın tarihi: 27 Kasım 2020 20:57 Güncellenme tarihi: 12 Aralık 2025 11:22

Kelkit Söğütlü’de Kovid-19 nedeniyle karantina kararı

Gümüşhane'de bir belde koronavirüs nedeniyle karantinaya alındı.

Gümüşhane'nin Kelkit ilçesine bağlı Söğütlü beldesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulanmaya başlandı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, beldede pozitif vaka ve temaslı sayısının fazla olması nedeniyle virüsün bulaşmasının önlenmesi ve kamu sağlığının korunması amacıyla bir dizi tedbir alındığı belirtildi.

Açıklamada, Söğütlü beldesinde bugünden itibaren karantina tedbiri uygulanacağı kaydedildi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!