Haber61 – Haber Merkezi – Trabzon’un Ortahisar ilçesi Hızırbey Mahallesinde yaşayan F.T, isimli anne oğlunun oda parfümünü içtiğinin fark edince soluğu hastanede aldı. Edinilen bilgiye göre; 2 yaşındaki Ç.T, evde oyun oynadığı sırada bulduğu oda parfümünü içti. Anne F.T, durumu fark edince oğlunu alarak hastaneye koştu. Burada yapılan sağlık kontrollerinin ardından bebeğin durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Bölgesel
Yayın tarihi:
30 Aralık 2014
13:43
Trabzon'da bebek parfüm içti
Haber61 – Haber Merkezi – Trabzon’un Ortahisar ilçesi Hızırbey Mahallesinde yaşayan F.T, isimli anne oğlunun oda parfümünü içtiğinin fark edince soluğu hastanede aldı. Edinilen bilgiye göre; 2 yaşındaki Ç.T, evde oyun oynadığı sırada bulduğu oda parfümünü