| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Bölgesel Yayın tarihi: 01 Mayıs 2015 10:43

Bahama'dan Trabzon'a geliyor

 Sinop 2015 kurvaziyer turizm sezonunu Bahama’dan gelen M/S MINERVA adlı yolcu gemisi ile açıyor. Çanakkale’den yola çıkan ve Bahama bandıralı M/S MINERVA isimli yolcu gemisi Sinop Limanı’na demir attı. 260 yolcu ve 180 mürettebatla Sinop’a gelen yılın il

 Sinop 2015 kurvaziyer turizm sezonunu Bahama’dan gelen M/S MINERVA adlı yolcu gemisi ile açıyor. 

Çanakkale’den yola çıkan ve Bahama bandıralı M/S MINERVA isimli yolcu gemisi Sinop Limanı’na demir attı. 260 yolcu ve 180 mürettebatla Sinop’a gelen yılın ilk kurvaziyer yolcu gemisinin öğlenden sonra saat 14.30’da Trabzon’a hareket edeceği öğrenildi. 

Öte yandan Sinop’a 2015 yaz sezonunda durumda herhangi bir değişiklik olmazsa Ekim ayına kadar kurvaziyer gemisinin gelmeyeceği öğrenildi. 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!