Trabzonspor Kulübü Asbaşkanı Ahmet Çubukçu, Radyospor'da açıklamalarda bulundu.
Gündeme dair önemli açıklamalarda bulunan Ahmet Çubukçu'nun röportajından satırbaşları şu şekilde:
'BEŞİKTAŞ MAÇINI KAZANMAK İSTİYORUZ'
"2017 Trabzonspor için iyi bir yıl oldu. İnşallah böyle devam eder. Rehavete girmemiz lazım. Teknik heyet oyuncularımıza bu konuda uyarılarda bulunuyor. Biz her zaman güzel ve adaletli futboldan yanayız. Trabzonspor Akyazı Şenol Güneş Spor Kompleksi'nde henüz gol bile yemedi, karşılaşmada 3 puandan yanayız, kazanmak istiyoruz. Takımlar atletler gibidir, yenildiği zaman düşebiliyor. Yenilirsek düşeriz, beraberlikte bu durum söz konusu değil. Beşiktaş göze hoş gelen futbol oynuyor"
'RODALLEGA'DAN MEMNUNUM, OLCAY BEŞİKTAŞ MAÇINDA...'
"N'Doye için alternatifimiz var. O bölgede iki oyuncumuz var. Rodallega ve N'Doye. Rodallega'dan memnunum. Onun oynadığı pozisyonlarda daha fazla atak yapıyoruz. Olcay Şahan Trabzonspor'un çok kabul ettiği, ağabeylik pozisyonunda olan birisi haline geldi. Olcay Şahan Beşiktaş maçında oynayacak. Hiçbir problem yok"
Gündeme dair önemli açıklamalarda bulunan Ahmet Çubukçu'nun röportajından satırbaşları şu şekilde:
'BEŞİKTAŞ MAÇINI KAZANMAK İSTİYORUZ'
"2017 Trabzonspor için iyi bir yıl oldu. İnşallah böyle devam eder. Rehavete girmemiz lazım. Teknik heyet oyuncularımıza bu konuda uyarılarda bulunuyor. Biz her zaman güzel ve adaletli futboldan yanayız. Trabzonspor Akyazı Şenol Güneş Spor Kompleksi'nde henüz gol bile yemedi, karşılaşmada 3 puandan yanayız, kazanmak istiyoruz. Takımlar atletler gibidir, yenildiği zaman düşebiliyor. Yenilirsek düşeriz, beraberlikte bu durum söz konusu değil. Beşiktaş göze hoş gelen futbol oynuyor"
'RODALLEGA'DAN MEMNUNUM, OLCAY BEŞİKTAŞ MAÇINDA...'
"N'Doye için alternatifimiz var. O bölgede iki oyuncumuz var. Rodallega ve N'Doye. Rodallega'dan memnunum. Onun oynadığı pozisyonlarda daha fazla atak yapıyoruz. Olcay Şahan Trabzonspor'un çok kabul ettiği, ağabeylik pozisyonunda olan birisi haline geldi. Olcay Şahan Beşiktaş maçında oynayacak. Hiçbir problem yok"