Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği’ni 2-1 mağlup ederek adını finale yazdıran bordo-mavililer, sezonu kupa ile tamamlama hedefi doğrultusunda Konyaspor maçına odaklandı. Ankara’da oynanan karşılaşmada ilk yarıda beklenen performansı ortaya koyamayan Trabzonspor, ikinci yarıda geriye düşmesine rağmen oyundan kopmadı. Teknik direktör Fatih Tekke’nin hamleleri sonrası reaksiyon gösteren bordo-mavililer, son bölümde bulduğu gollerle finale yükselmeyi başardı.
TEKKE’DEN SOYUNMA ODASINDA NET UYARI
Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke’nin Gençlerbirliği maçı sonrası soyunma odasında oyuncularıyla yaptığı konuşmada özellikle final vurgusu yaptığı öğrenildi. Bordo-mavili teknik adamın, ilk yarıdaki oyundan memnun kalmadığı ve oyuncularına final öncesi daha yüksek tempo gerektiğini söylediği ifade edildi. Tekke’nin oyuncularına, “İlk yarı çok yetersizdi. İkinci yarıda toparladık ancak finalde daha fazlası gerekiyor. Bu kupayı ne kadar istediğinizi sahada göstermeniz lazım” mesajını verdi.
TRABZONSPOR ÜST ÜSTE 3. KEZ FİNALDE
Trabzonspor, Türkiye Kupası’nda son 3 sezonda 3. kez finale yükselme başarısı...