Haber61 ekranlarında yayınlanan Saha Kenarı programında Trabzonspor’un son 4 haftada yaşadığı 9 puanlık kayıp değerlendirildi. Gazeteci Gökmen Şahin, bordo-mavili takımın Nisan ayına kadar koyduğu zirve hedefini tuttuğunu ancak sonrasında süreci iyi değerlendiremediğini söyledi. Şahin, “Nisan ayına kadar zirve hedefi koyulmuştu. Bu hedef tuttu. Bundan sonrasına gidilebilirdi. Trabzonsporlu oyuncular, Galatasaray galibiyetinin heyecanını üzerinden atamadı” dedi.

HAKEMLERİN ETKİSİNE DİKKAT ÇEKTİ
Gökmen Şahin, hakem kararlarının da Trabzonspor’un yaşadığı süreçte önemli etkenlerden biri olduğunu belirtti. Şahin, “Hakemler, sakatlıklar, cezalılar… Trabzonspor diyorsan bunlar mazeret değil. Ama hakemler bir düdüğüyle maçın seyrini değiştirebiliyor. Bu sezon başında Trabzonspor’un önünü kesmek için devreye girdiler. Fenerbahçe maçını hatırlarsanız. Ardından şimdi de Göztepe maçı…” ifadelerini kullandı.

OZAN ERGÜN’E SERT SÖZLER
Göztepe maçının hakemi Ozan Ergün’ü eleştiren Gökmen Şahin, Mustafa Eskihellaç’ın kırmızı kart pozisyonuna dikkat çekti. Şahin, “Ozan Ergün’ü Trabzon maçına atamayacaksın. Böyle bir hata yapmaya...