Haber61 TV ekranlarında canlı yayınlanan Spor Gündemi programında, Trabzonspor’un RAMS Başakşehir ile 1-1 berabere kaldığı karşılaşmanın ardından dikkat çeken değerlendirmeler yapıldı. Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot’un sunduğu programda konuşan gazeteci Haluk Ayyıldız, bordo-mavililerin son iki haftada önemli bir fırsatı kaçırdığını ifade etti.

Ayyıldız, “Trabzonspor çok önemli bir fırsatı tepti. Galatasaray maçı sonrası Alanyaspor ve Başakşehir maçlarında 4 puan kaybetti. Şampiyonluk yarışı dikenli bir yoldur. Hakem hataları mı, bu hatalar hepsine oluyor. Hakemler gerçekten çok yetersiz. Art niyetlileri de var aralarında, yetersiz ve futbolu bilmeyen hakemler var. Olacak iş değil” dedi.

“Trabzonspor son saniye golünü yememeliydi”

Başakşehir maçındaki son bölümün belirleyici olduğunu söyleyen Ayyıldız, Trabzonspor’un öne geçmesine rağmen skoru koruyamadığını vurguladı. Ayyıldız, “Yazık oldu. Trabzonspor son saniye golünü yememeliydi. Öne geçip skoru koruyamadı. Okay girdi, Lövik girdi, Bouchouari girdi. Oyunu tutamadılar. Mesela Galatasaray’da bu sorun yok. Çünkü yedekten giren isimler kaliteli” ifadelerini kullandı.

...