Trabzonspor, 2 Mayıs 2026 tarihinde sahasında konuk ettiği Göztepe maçının ardından Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) tarafından cezalandırıldı. Trendyol Süper Lig Mehmet Ali Yılmaz Sezonu kapsamında oynanan müsabakada yaşanan ihlaller gerekçesiyle, bordo-mavili kulübe hem maddi yaptırım uygulandı hem de bazı tribün blokları için kapatma kararı verildi.

Zaman Çizelgesi İhlaline Para Cezası

Türkiye Futbol Federasyonu tarafından yapılan resmi açıklamada, Trabzonspor’un müsabaka esnasında zaman çizelgesine uygun hareket etmediği belirtildi. Talimatlara aykırı bu durum nedeniyle bordo-mavili kulübe ağır bir para cezası kesildi.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi: "TRABZONSPOR A.Ş.’nin, 02.05.2026 tarihinde oynanan TRABZONSPOR A.Ş.-GÖZTEPE A.Ş. Trendyol Süper Lig Mehmet Ali Yılmaz Sezonu müsabakasında, zaman çizelgesine uygun hareket edilmemesinden dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle FDT’nin 46/1. maddesi uyarınca takdiren ve neticeten 220.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir. Aynı müsabakada TRABZONSPOR A.Ş.’nin, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle FDT’nin 53/3. maddesi uya...