Son dönemde bazı Trabzonspor taraftar gruplarının tek ses olm adına gerçekleştirdikleri toplantılardan olumlu sonuç çıktığı bildirildi.
Bordo mavili taraftarların tribünlerde kopuk olmak yerine tek ses olmak için tek isim altında birleşmeye karar verdiği ve yeni grup isminin "Bordo Bereliler" olarak belirlendiği kaydedildi.
Bu kararın ardından taraftar gruplarının tek pankartla tribünlerde yer alacağı belirtildi.
Bordo mavili taraftarların tribünlerde kopuk olmak yerine tek ses olmak için tek isim altında birleşmeye karar verdiği ve yeni grup isminin "Bordo Bereliler" olarak belirlendiği kaydedildi.
Bu kararın ardından taraftar gruplarının tek pankartla tribünlerde yer alacağı belirtildi.