Trendyol Süper Lig 2025-2026 sezonunda en az sarı kart gören takım Trabzonspor oldu. Bordo-mavililer sezon boyunca gördüğü 53 sarı kartla fair-play istatistiklerinde ligin zirvesinde yer aldı.
Süper Lig’de bu sezon 34 haftalık süreçte hakemler toplam 1328 sarı ve 66 kırmızı kart gösterdi.
Ligde en fazla sarı kart gören takım ise 95 kartla Gaziantep FK oldu.
Trabzonspor fair-play listesinde zirvede
Karadeniz ekibi, sezon boyunca gördüğü 53 sarı kartla Süper Lig’in en az kart gören takımı olmayı başardı.
Trabzonspor’u 56 sarı kartla Mısırlı.com Fatih Karagümrük takip ederken, Galatasaray ile Natura Dünyası Gençlerbirliği ise 63’er sarı kart gördü.
Gaziantep FK en çok sararan takım oldu
Süper Lig’de 7’nci sezonunu geçiren Gaziantep FK, 95 sarı kartla listenin ilk sırasında yer aldı.
Gaziantep temsilcisini 81 sarı kartla Hesap.com Antalyaspor ve Zecorner Kayserispor takip etti. Fenerbahçe ile TÜMOSAN Konyaspor ise 80’er sarı kart gördü.
Arda Kızıldağ ve Melih Kabasakal öne çıktı
Gaziantep FK’de Arda Kızıldağ ile Melih Kabasakal, sezon...