Trabzonspor Basketbol Takımı, Türkiye Basketbol Ligi’nde normal sezonu  Mersin Spor'a karşı galibiyetle kapatırken Başantrenör Selçuk Ernak, karşılaşma sonrası kulüp vizyonuna dair konuştu. Lige döndükleri ilk sezonda önemli bir performans sergilediklerini belirten Ernak, sakatlıklara rağmen oyuncuların büyük bir özveri gösterdiğini vurguladı.

“Sakatlıklara Rağmen Hedefin Peşindeyiz”

Sezon genelindeki performanslarını değerlendiren Başantrenör Selçuk Ernak, sakatlıkların planlarını etkilediğini ifade etti. Ernak, şu ifadeleri kullandı:

“Lige tekrar çıktığımızın ilk senesinde 19 tane galibiyet aldık. Hedefimiz biraz daha bunun üstündeydi. Maalesef sezon kapattıran sakatlıklarımız oldu. Fakat geri kalan oyuncular, bununla başa çıkabilmek için kendi eforlarının çok üstüne çıktılar. Burada yaratmak istediğimiz takım olgusu tabii ki buydu.”

Play-Off ve Avrupa Hedefi

Deneyimli teknik adam, play-off aşamasında Trabzonspor’un her zaman kazanmak için sahada olacağını belirtti. Kadro darlığına rağmen pes etmeyeceklerini kaydeden Ernak, gelecek sezon için de çıtayı yükselttiklerini dile getirdi:

“...