Trabzonspor Basketbol Takımı, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde Aliağa Petkimspor’u konuk ettiği karşılaşmadan 90-84 mağlup ayrıldı. İlk dört hedefi yolunda kritik bir kayıp yaşayan bordo-mavililerde Başantrenör Selçuk Ernak, maçın ardından oyuncularının performansına ve hakem yönetimine dair dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Mağlubiyetin Nedeni: Enerji ve Hata Payı

Karşılaşma sonrası değerlendirmelerde bulunan Başantrenör Selçuk Ernak, rakiplerini tebrik ederek söze başladı. Maçın gidişatını belirleyen temel faktörün sahadaki enerji farkı olduğunu vurgulayan Ernak, “Aliağa Petkim Spor takımını tebrik ederim. Bizden daha enerjik ve daha az hatayla oynadılar.” dedi.

"Müsamahamız Olamaz"

Play-off hattında yer almanın bir gevşemeye yol açmaması gerektiğini belirten deneyimli çalıştırıcı, oyuncu grubuna net mesajlar gönderdi. Takımın buralara gelmesinde yine oyuncuların payı olduğunu hatırlatan Ernak, şu ifadeleri kullandı:

“Biz, play-off’a girdik diye rahatlama lüksüne sahip değiliz. Bunu benimsemeyen hiçbir oyuncumuza müsamahamız olamaz. Bu takımı beklentinin üstüne taşıyan kendileridir. Z...