Haber61 TV’de yayınlanan Spor Gündemi programında, Trabzonspor-Galatasaray karşılaşmasının saha dışındaki yansımaları da gündeme geldi. Programda yapılan değerlendirmede, özellikle stat çevresindeki ulaşım planlaması ile basın tribünündeki düzenin ciddi sorunlar oluşturduğu ifade edildi. Yapılan açıklamada, uygulama değişikliğinin ilk olarak Fenerbahçe maçında devreye girdiği belirtilerek, “Uygulama değişikliği ilk maçta değişmişti. Fenerbahçe maçında yolların çevrilmek zorunda kalmıştık” denildi.
Stat giriş ve otopark yönlendirmeleriyle ilgili yaşanan aksaklıklara da değinilen değerlendirmede, “Ben ve benim gibi gazeteciler bu şehir için hizmet veriyor. Ben Trabzonspor otobüsünün girdiği yerden girer, aracımı park edebilirim. Ana girişten girildiği için 2 saat 45 dakikalarda araç parkından mütevellit şerit teke düştü. Ve inanılmaz zorluklar yaşadık. Ben tribüne çıkıp takımı destekleyemeyeceğim. Hizmet yapacağım. Dönüş yolu da yine Beşirli istikametine girilmiyor, tünel yoluna çıkıyor” ifadeleri kullanıldı.
Basın tribünü düzeni de eleştirildi
Programda, basın tribünündeki yapıya ilişkin de dikkat çeken eleştiriler dile getirildi. Akred...